مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد؛

چاپ کتاب شهید «علی لندی» به چند زبان بین‌المللی

اکبرزاده از عزم جدی برای انتشار کتاب داستان شهادت «علی لندی» خبر داد و گفت: با تلاش‌ انجام شده تصمیم داریم این کتاب را به چند زبان منتشر کنیم تا دلاوری فرزندان این مرز و بوم به جهانیان نشان داده شود.
کد خبر: ۴۸۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ - 14October 2021

چاپ کتاب شهید «علی لندی» به چند زبان بین المللیبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اهواز، «مهدی‌ علی‌اکبرزاده» مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز در دیدار با خانواده شهید «علی لندی» اظهار داشت: علی لندی با رشادت و شجاعتی که انجام داد برای همه نوجوانان کشور به یک الگو و نمونه تبدیل شد.

وی افزود: شهادت «علی لندی»، یک پیام جدید از رشادت‌های کودکان و نوجوانان ایرانی برای همه دنیا مخابره کرد، در واقع رشادت این شهید عزیز نشان داد که همه کودکان و نوجوانان ما در ایران در وجودشان جرات و رشادتی نهفته است و فقط کافی است که فرصتی پیش بیاید تا آن را بروز دهند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از عزم جدی این نهاد برای انتشار کتاب داستان شهادت «علی لندی» سخن گفت و تصریح کرد: با تلاش‌ انجام شده تصمیم داریم این کتاب را به چند زبان منتشر کنیم تا دلاوری فرزندان این مرز و بوم به جهانیان نشان داده شود.

وی با تسلیت به خانواده این شهید ادامه داد: از دست دادن فرزند بسیار سخت و دشوار است اما خداوند با شهادت «علی لندی» با سربلندی و سرافزاری آفریده خود را از ما گرفته است.

علی اکبرزاده در ادامه سفر خود به ایذه با حضور در گلزار شهدای روستای بلوطک لندی به مقام شامخ شهید علی لندی و سایر شهدای این روستا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار