پناهیان:

منزل پدر شهید افخم‌رضایی محفل علمی و معنوی بود

استاد حوزه و دانشگاه در چهلمین روز درگذشت مادر شهید «مهدی افخم‌رضایی» به تجلیل از خانواده این شهید معظم پرداخت.
کد خبر: ۴۸۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ - 16October 2021

منزل شهید افخم‌رضایی محفل علمی و معنوی بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت اربعین وصال مرحومه سرجوقیان، مادر چشم به راه شهید جاویدالاثر مهدی افخم رضایی (همراه و همسر مرحوم آیت الله افخمی از علمای ولایی و انقلابی موثر تهران)، در قطعه شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان به بیان شأن و منزلت این شهید والامقام و تبیین خدمات علمی و معنوی پدر شهید پرداخت و اظهار داشت: منزل ایشان همواره محفل علمی و معنوی بود که همراهی همسرشان در توفیقات و تاثیرگذاری آن شخصیت بزرگوار بسیار موثر بود.

وی معنویت پدر شهید افخم‌رضایی را پس از شهادت فرزندشان متفاوت‌تر از قبل دانست و گفت: حضور حاج آقای افخم‌رضایی در جلسات، تاثیرات معنوی بسیاری بر شاگردان داشت و افتخار شاگردی ایشان را دارم.

پناهیان با اشاره به نقش موثر فرهنگ شهادت و شهادت‌پروری گفت: فرهنگ شهادت زمینه‌های مهم آماده‌سازی جامعه برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم می‌کند.

در این برنامه قاری ممتاز بین‌المللی استاد موحدی به تلاوت قرآن پرداخت و همچنین گروه بین‌المللی ولایت با اجرای سرود‌های ارزشی و انقلابی فضای این مراسم را عطرآگین کرد.

این محفل با اقامه پرشکوه نماز مغرب و عشاء در جوار مزار شهدای گمنام ادامه پیدا کرد و با مدیحه سرایی حاج محسن طاهری همراه به پایان رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار