رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

هدف نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی در زنجیره‌ای منطقی و مستمر است

مجتهدزاده گفت: هدف نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی در زنجیره‌ای منطقی و مستمر است که بر چهار رکن دین، عقلانیت، علم و اخلاق بنا شده است.
کد خبر: ۴۸۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ - 17October 2021

.به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین نشست «شبکه‌سازی گفتمان فاطمی» به ریاست مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با حضور مسئولین کارگروه‌های پنجگانه سازمان، تعدادی از دانشجویان و همچنین روسای دایره زنان ادارات کل بنیاد حفظ آثار استان‌ها به صورت وبینار برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی آغاز گام نهادن در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی بود، اظهار داشت: تمدن نوین اسلامی همان حیات طیبه و مساعد شدن زمینه برای ظهور آقا امام زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: با زمینه سازی باید شرایط را برای ظهور حضرت حجت آماده کرد و زمانی این شرایط فراهم می‌شود که انسان‌ها با قلوبشان برکات ظهور و شیرینی آن را بچشند و با تمام وجود خواهان ظهور باشند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هدف نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی در زنجیره‌ای منطقی و مستمر است که بر چهار رکن دین، عقلانیت، علم و اخلاق بنا شده است و برای تحقق آن بایستی پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در مسیر تمدن سازی پشت سر گذاشته شوند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: با تفوق گفتمانی و با شکل گیری جامعه اسلامی اسوه، زمینه برای الگوگیری و آغاز تمدن اسلامی که تجلی کامل آن در عصر ظهور خواهد بود فراهم می‌شود.

مجتهدزاده با اشاره به اینکه برای محقق کردن تمدن نوین اسلامی به الگو و مدلی نیاز داریم که امتحانش را پس داده باشد، گفت: این روش و الگو که در طول تاریخ رمز پیروزی در عملیات‌ها بوده و باعث شده انسان‌ها با اشتیاق بیشتری در میدان‌ها حاضر شوند همان گفتمان فاطمی است که به گفته همه ائمه الگو برای مردان و زنان است.

وی گفت: در این مسیر باید خودمان اسوه‌های صبر و مقاومت و اخلاق باشیم که بتوانیم این شعار را در بین نسل جوانمان پیاده کنیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پایان با اشاره به اینکه در گفتمان حضرت زهرا (س) وفاق و همدلی وجود دارد، گفت: باید فرصت ایجاده شده را مغتنم بشماریم و این کار جدی را به اذن الله و با توسل به حضرت زهرا (س) شروع کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم عنایات ویژه خود حضرت را برای برکت بخشیدن به این مسیری که در پیش داریم داشته باشیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار