رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سازمان عقیدتی سیاسی اراده رزم را در نیرو‌ها ارتقا می‌بخشد

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» با اشاره به جایگاه سازمان عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح گفت: این سازمان، اراده رزم و روحیه سلحشوری را در نیرو‌ها ارتقا می‌بخشد.
کد خبر: ۴۸۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶ - 18October 2021

سازمان عقیدتی سیاسی اراده رزم را در نیرو‌ها ارتقا می‌بخشدحجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت سازمان عقیدتی سیاسی ارتقای معنویت در میان کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها بر مبنای آموزه‌های قرآنی و روایی است.

وی افزود: ما در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن موارد یادشده، تدابیر امامین انقلاب اسلامی را نیز سرلوحه قرار می‌دهیم که این تدابیر، برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی است و ما بر اساس آن گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در طول ۴۲ سال گذار از تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اقدامات مؤثری صورت گرفته است و همه افراد مطلع و آگاه، معتقدند که ارتش حزب‌الله امروز به لحاظ معنویت در تراز شایسته و جایگاه رفیعی قرار دارد که این در کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بار‌ها اشاره و عنوان شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در خصوص برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی در هفته جاری به مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و ادای احترام و غبارروبی از مقبره شهدای جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله این است که از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نکشیم و ادامه‌دهنده راه شهدا در پرتو تبعیت از خط ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه ارتش ما ارتشی جوان، کارآزموده و توانمند است، خاطرنشان کرد: نیرو‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از تجهیزات مدرن و ورزیدگی و سلامت جسمانی مطلوبی برخوردارند و در واقع مؤلفه‌های فیزیکی قدرت را با تلاش و زحمت به دست آورده‌اند که بخشی از این توان در رزمایش‌های ما به نمایش درآمده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: مهم‌ترین عامل برترساز قدرت و توانمندی، ایمان به خدا و گرایش به معنویت است که یک ارتش را محکم و استوار می‌سازد و روحیه سلحشوری را در آن ارتقا می‌بخشد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: برنامه‌ها و آموزه‌های ایمانی موجب افزایش بصیرت و روحیه سلحشوری در نیرو‌ها می‌شود که در نهایت منجر به اداره قوی جهت دفاع و رزم در صحنه نبرد می‌شود؛ ارتشی که فاقد اراده رزم باشد، حتی اگر از ورزیدگی و بهترین تسلیحات هم برخوردار باشد، نمی‌تواند کاری انجام دهد و در واقع سلاح آن به کار نمی‌آید؛ لذا سازمان عقیدتی سیاسی نقش زیربنایی و بنیادینی در ارتقای توان دفاعی نیرو‌های مسلح دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار