سرلشکر باقری وارد مسکو شد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأت بلندپایه نظامی به روسیه سفر کرده است، وارد مسکو شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ - 17October 2021

سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» که در ادامه رایزنی‌های دفاعی و امنیتی خود با همسایگان و با هدف توسعه همکاری مشترک با فدارسیون روسیه سفر کرده است، با استقبال رسمی سپهبد «سرگئی ایستراکوف» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه وارد فرودگاه ونوکووای مسکو شد.

سردار سرلشکر باقری به دعوت رسمی ارتشبد «سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه عازم روسیه شده و قرار است درباره توسعه همکاری‌ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی، مبارزه با تروریسم و بررسی تحولات منطقه‌ای و بین المللی با مقامات بلندپایه روسی گفت‌وگو و تبادل نظر کند.

دعوت رسمی وزیر دفاع روسیه از رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح کشورمان، بیانگر نقش ویژه ایران در تحقق ثبات و امنیت منطقه و اذعان قدرت‌های جهانی بر لزوم نقش‌آفرینی ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی است.

این سفر همچنین ادامه تعاملات دو کشور برای هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین جهت تقویت توان دفاعی و نظامی دو کشور است.

تهران و مسکو به این نگاه واحد رسیده‌اند که راهکار رسیدن به ثبات و امنیت پایدار در منطقه، با تعامل سازنده و همگرایی همسایگان قابل اجراست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها