رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ساخت سالیانه ۹۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد باید سالانه ۹۰ هزار واحد مسکونی بسازد، گفت: خانواده‌هایی که فاقد مسکن هستند و یا خانه‌ آن‌ها نیاز به بازسازی دارد شناسایی شده است.
کد خبر: ۴۸۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۸ - 20October 2021

ساخت سالیانه ۹۰ هزار واحد مسکونی برای مددجدیان کمیته امدادسید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به برنامه دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن در کشور اظهار داشت:  از این تعداد ۳۶۰ هزار واحد سهم کمیته امداد می‌شود.

وی ادامه داد: امروز خانواده‌هایی که فاقد مسکن هستند و یا خانه‌ آن‌ها نیاز به بازسازی دارد شناسایی شده است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه باید سالیانه ۹۰ هزار واحد ساخته شود.

بختیاری درباره برنامه کمیته امدا برای دانشجویان تحت پوشش خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای کسانی که تحت پوشش هستند پس از دوران فارغ‌التحصیلی در حوزه اشتغال برنامه‌های خوبی دارد.

بختیاری درباره توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با توجه به حضور حجت‌الاسلام رئیسی گفت: اولویت اول دولت سیزدهم ورود واکسن به کشور بود که خوشبختانه ۱۰۰ میلیون واکسن وارد کشور شد؛ همچنین اولویت دوم دولت تنظیم بازار و رسیدگی به سفره محرومان است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: کار بودجه سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و در دستورالعملی که با امضاء آقای رئیسی به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شد به موضوع محرومان نگاه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار