پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به‌مناسبت هفته تربیت بدنی؛

حماسه‌ جامعه ورزشی در دوران دفاع مقدس فراموش نمی‌شود

سردار «مرادحاجتی» در پیامی به‌مناسبت هفته تربیت بدنی، اعلام کرد: فراموش نمی‌کنیم که جامعه ورزشی ما در دوران دفاع مقدس، چه حماسه‌ها آفریدند و توپ‌های فوتبال را رها کردند تا سینه هایشان را جلوی توپ دشمنان قرار دهند.
کد خبر: ۴۸۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 22October 2021

جامعه ورزشی توپ های بازی را رها کردند تا سینه هایشان را جلوی توپ دشمنان قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران استان خوزستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی امروزی دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی جامعه ای است که متاسفانه به شدت از تحرک کاسته و یکجا نشین شده است.

 توسعه ورزش به خصوص ورزش همگانی، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و ورزش قهرمانی نیز غرور ملی و عزت را برای افکار عمومی در پی دارد.

فراموش نمی کنیم که جامعه ورزشی ما در دوران دفاع مقدس، چه حماسه ها آفریدند و توپ های فوتبال را رها کردند تا سینه هایشان را جلوی توپ دشمنان قرار دهند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران، داوران، قهرمانان ورزشی و کلیه خانواده های معظم شهدای ورزشکار خوزستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور و استان قهرمان پرور خوزستان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار