نماینده ولی فقیه در مازندران:

دستگاه‌های نظارتی ناکارآمد اصلاح شوند

«محمدی لائینی» گفت: دستگاه‌های نظارتی ناکارآمد باید دستکاری و اصلاح شوند.
کد خبر: ۴۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ - 22October 2021

دستگاه‌های نظارتی ناکارآمد اصلاح شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با توصیه به تقوا اظهار داشت: تقوا مدیریت بر خویشتن در مقابل شهوت و کنترل کردن در مقابل غضب است و حفظ کردن در این دو موقعیت تقوا محسوب می‌شود.  

وی ساخت مسجد قبا را یکی از سه اقدام دینی اجتماعی مهم نبی اکرم (ص) برشمرد و گفت: پیامبر اولین نمازجمعه را بین مسجد قبا و مدینه در قبیله بنی صالح با حضور ۱۰۰ نفر اقامه کرد و با ورود در مدینه هم مسجدالنبی را بنا کرد و این سه اقدام دینی و مذهبی بسیار مسئله مهمی است و خیرین در ساخت ابنیه مذهبی و معنوی و رفتار‌های دینی و مذهبی سرمایه‌های خود را بکار بگیرند.

محمدی لائینی با تبریک سالروز میلاد باسعات حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بیان اینکه شخصیت دینی و مذهبی و فرهنگی و اعتقادی و هویت ما به وسیله زحمات این بزرگواران شکل گرفته است و ما مدیون این عزیزان هستیم، خاطرنشان کرد: این روز به روز اخلاق و مهرورزی نامگذاری شده است؛ چراکه پیغمبر اسوه اخلاق حسنه و الگوی اخلاق زیبای انسانی، مهر و محبت و مهرورزی است.

امام جمعه ساری با اشاره به سالروز شهادت مصطفی خمینی که به تعبیر امام (ره) امید اسلام بود و به صورت مرموز بدست دشمنان به شهادت رسید، گفت: ورزشکاران افتخار هستند و در روز‌های گذشته شاهد افتخارآفرینی‌های آنان بودیم و باید بستر ورزش که بهترین فرصت‌ها برای سلامت جسمی و اخلاقی است با کمک خیرین فراهم شود.

وی با بیان اینکه آمار در برنامه ریزی و تصمیمات حرف اول را می‌زند، اظهار داشت: اگر اطلاعات و آمار درستی نداشته باشیم همه برنامه ریزی‌ها و تصمیمات ما ناقص خواهد بود و باید این مسئه را جدی بگیریم.

محمدی لائینی با اشاره به ممنوعیت ورود لوازم خانگی از کشور‌هایی که در زمین شیطنت آمریکا بازی می‌کنند، گفت: ممنوعیت ورود لوازم خانگی کره تصمیم بجایی بود، تولیدکنندگان داخلی نباید از این فضا سواستفاده کنند و نسبت به افزایش قیمت و تغییر کیفیت اقدام کنند که ظلم به ملت است.

امام جمعه ساری محکومیت چند اخلالگر اقتصادی را بجا و مناسب دانست و افزود: کسانی که که ۶۰ تن طلا را بی‌رویه وارد بازار کردند و مجرمان اصلی را باید پای محکمه کشاند و محاکمه کرد.

محمدی لائینی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی مملکت ما ناکارآمد هستند و باید دستکاری شوند و نیاز به اصلاحات دارند.

وی باعنوان اینکه ساری در سال ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری ۱۰ کشور عضو اکو می‌شود، تصریح کرد: این سازمان ۸۵۰ میلیارد دلار گردش مالی دارد و این ۱۰ کشور، ۵۰۰ میلیون جمعیت دارند و باید زیرساخت‌ها مشخص و مسئولین برای آمادسازی شهر بسیج شوند.

محمدی لائینی با اشاره به سالروز فریاد اعتراض امام (ره) در رابطه با کاپیتولاسیون بیان داشت: آمریکا استعمار سیاسی، اقتصادی، قضایی و همه جور کید و مکر را داشته و ملت ما حق دارد به این استکبار شیطانی همیشه مرگ بر آمریکا بگوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار