وزیر ورزش:

وزارت ورزش می‌تواند کارخانه تولید امید و عزت در جامعه باشد

سجادی گفت: یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می‌تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.
کد خبر: ۴۸۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 22October 2021

وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت در جامعه باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سید «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح پیست تارتان مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک اظهار کرد: بازدید میدانی و کسب اطلاعات دقیق از وضعیت موجود ورزش در استان ها و خسته نباشید و خداقوت به مجموعه ورزشی استان ها دلیل عمده سفرهای استانی است که در سفر به استان مرکزی یک سفر پربار و پرترافیک و یکی از کامل ترین سفرهای استانی بنده بوده است.

سجادی گفت: وضعیت موجود استان از لحاظ اماکن ورزشی وضعیت نسبتا خوبی است البته برخی شهرستان ها نیاز به تقویت و تامین منابع دارد.

وی ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی در دره گردو اراک با هدف توسعه و‌تعمیم روحیه نشاط و شادابی و تشویق مجدد مردم به ورزش همگانی برگزار شد.

وزیر ورزش ادامه داد: علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی کادر درمان و دولت در مهار بیماری کرونا اما همچنان بیماری کامل از بین نرفته  و باید رعایت پروتکل ها را در دستور کار قرار داد تا در کنار رعایت پروتکل ها بتوان شاید فعالیت اماکن ورزشی باشیم.

وی افزود: مدت زیادی از مردم تقاضا داشتیم در منزل بمانند و خوشبختانه الان که واکسیناسیون شرایط بهتری پیدا کرده علاقه مند هستیم فعالیت های ورزشی روال عادی خود را پیدا کند اما باید مراقب باشیم عادی انگاری صورت نگیرد.

سجادی اظهار کرد: یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

وی گفت: ورزش همگانی پایه و اساس تمام ابعاد ورزش است و علاوه بر نشاط و شادابی بر کاهش هزینه های درمان نیز موثر است و در دنیا نیز بر این ورزش همگانی توجه زیادی شده است.

وی بیان کرد: باید از طریق ورزش پیشگیر از بیماری ها باشیم و اگر پیشگیرانه بودن مدنظر قرار گیرد حتما یکی از تکالیف ما میتواند ورزش باشد.

وی اظهار کرد: به نوجوانان و جوانان ورزش ،سحرخیزی، نظافت و عبادت در اول وقت را توصیه میکنم و با این امر به ورزش مادام‌العمر می رسیم.

وی یادآور شد: امروز دنیا به این مهم رسیده که نهضت به‌زیستی از طریق ورزش و فعالیت بدنی دستورکار است و جمهوری اسلامی نیز نشان داده همواره می‌تواند بهترین باشد.

سجادی بیان کرد: ما وزارت ورزش و جوانان در ادامه نهضت خدمت رسانی نیز برای دستیابی به موفقیت از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در سال پیش رو رسالتی که برای ورزش و جوانان برنامه ریزی شده میتواند موفقیت های خوبی در کشور ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی این پیست تارتان سال ۹۹ شروع و سال جاری به اتمام رسیده و  ۷۰ میلیاردریال از منابع ملی و استانی برای آن هزینه شده و زیربنای این پیست ۷۲۰۰ فضای سرباز است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار