تمدید مهلت ارسال اثر به کنگره شعر دفاع مقدس در قم تا ۱۵ آبان

مهلت ارسال آثار شعر به مرحله استانی بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس در قم تا ۱۵ آبان تمدید شد.
کد خبر: ۴۸۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 23October 2021

تمدید مهلت ارسال اثر به کنگره شعر دفاع مقدس در قم تا ۱۵ آبانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کنگره شعر دفاع مقدس در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود و آثار ارسالی شاعران ابتدا در بخش استانی کد گذاری و داوری شده و سپس اشعار برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

محور‌های کنگره پنج بخش، اول جریان عمومی دفاع مقدس، رزمندگان، آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیانی، جانبازان و ...، دوم حماسه جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم بخصوص شهدای مدافع حرم استان قم، سوم دفاع مقدس و جنگ نرم، چهارم شهدای مدافع سلامت، گروه‌های جهادی و کادر درمان و پنجم شعر کودک و نوجوان را در بر می‌گیرد.

اشعار کنگره می‌تواند به دو زبان فارسی و بومی و در قالب‌های مختلف سروده شده و به صورت فایل ورد ارسال شود و ترجمه فارسی اشعار بومی حتما باید همراه شعر بومی ضمیمه شود.

محدودیتی از لحاظ تعداد اشعار ارسالی و سن شرکت کنندگان وجود ندارد؛ ضمنا مهلت اعلام شده برای شرکت در کنگره شعر تا ۱۵ آبان ماه جاری تمدید شده است.

علاقمندان به شرکت در کنگره لازم است مشخصات فردی خود را شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس، در انتهای اشعار قید نموده و به شماره واتساپی ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (به نام وحید رسولی) مدیر ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار