مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دوران دفاع مقدس مصداق واقعی وحدت بود

سردار مرادحاجتی با تبریک هفته وحدت گفت: مصداق واقعی وحدت را در دوران دفاع مقدس می‌توان پیدا کرد.
کد خبر: ۴۸۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 23October 2021

مصداق واقعی وحدت، دوران دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: مصداق واقعی وحدت را در دوران دفاع مقدس می توان پیدا کرد.

وی افزود: به جرأت می توان گفت که در هیچ جنگی در دنیا این‌قدر شاهد انسجام یک ملت و پیوند عمیق آنان با نیروهای نظامی نبودیم و بی شک محوریت این انسجام جایگاه رهبری و ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار مرادحاجتی گفت: وحدت واقعی یعنی اینکه همه اقشار و اقوام و اصناف یک جفرافیا یا ملت به یک دفاع جانانه و یا یک هدف مشترک اعتقاد قلبی و ایمان صادق داشته باشند و هشت سال دفاع مقدس ما بهترین و درخشان ترین دوران برای نشان دادن وحدت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: امروز نیز کشور عزیزمان به یک نمونه وحدت دفاع مقدسی نیاز دارد که همه اقوام، اصناف، اقشار و آحاد جامعه به همراه دولتمردان و نیروهای مسلح به فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند و مقابل تحریم ها و فشارهای ناعادلانه استکبار بایستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها