نماینده ولی فقیه در مازندران:

عضویت در سازمان‌های جهانی راهی برای شکست تحریم است

«محمدی لائینی» گفت: ساری در سال ۲۰۲۲ میزبان گردشگری کشور‌های سازمان اکو است، لذا باید در این فرصت داشته‌های خوب را به دنیا نشان بدهیم و با بازاریابی و صادرات از خودتحریمی خلاص شویم و ایران راه رشد و توسعه را به نحو احسن در پیش بگیرد.
کد خبر: ۴۸۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶ - 23October 2021

وجود پیامبر اکرم (ص) تماما رحمت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جمع کارکنان صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به آیه ۱۲۸ سوره توبه اظهار داشت: در این آیه بیان شده که خداوند پیامبری از جنس انسان فرستاد، آنقدر دلسوز است که اگر ببیند مردم گرفتار هستند و به ایشان سخت می‌گذرد، نسبت به انسان‌ها حرص دارد و این حرص به‌معنای نجات انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه برخی‌ همچون مورچه حرص مال دارند و بعضی‌ هم حرص جایگاه افزود: اما وجود پیامبر تماما رحمت بود و محبت و رافت زیادی نسبت به انسان‌ها داشت، پس باید قدردان باشیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه بلاهایی که سر این شرکت‌ها آمده زیبنده جامعه اسلامی نیست، بیان داشت: خوشبختانه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران امروز در پرتو همدلی کارکنان با عشق و علاقه در حال فعالیت است، این کارخانه پیش از شش ماهه اول ۱۴۰۰، ۴۶ میلیارد تومان زیان‌دهی داشت، ولی حالا ۵۶ میلیارد تومان سوددهی پیدا کرده است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: کسانی که این شرکت را با تعویض پشت هم مدیریت‌های ناسالم دستخوش تغییرات کردند بدانند الان اوضاع بهتر است، اما ما یک مقداری با خودتحریمی مواجه هستیم، دستگاه‌ها جای اینکه بیایند از شرکت‌های داخلی خرید کنند به واردات روی می‌آورند.

وی نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های درونی با هم‌افزایی نیرو‌های متخصص و کاربلد نسخه شفابخش دانست و افزود: خرسندیم که به‌تازگی کلید صادرات هم زده شده و امیدواریم سرآغازی برای ارتباط با ۱۵ کشور همسایه که ۶۰۰ میلیون جمعیت دارند باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: ساری در سال ۲۰۲۲ میزبان گردشگری کشور‌های سازمان اکو است، لذا باید در این فرصت داشته‌های خوب را به دنیا نشان بدهیم و با بازاریابی و صادرات از خودتحریمی خلاص شویم و ایران راه رشد و توسعه را به نحو احسن در پیش بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار