نماینده تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس به بخشی جدایی‌ناپذیر از بعد فرهنگی تبدیل شده است

نادری گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که نسل‌های پس از آن همچنان از آن بهره می‌برند و تبدیل به بخش جدایی‌ناپذیر از بعد معنوی فرهنگ شده است.
کد خبر: ۴۸۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 26October 2021

دفاع مقدس به بخشی جدایی‌ناپذیر از بعد فرهنگی تبدیل شده استاحمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اهمیت زنده نگهداشتن فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که نسل‌های پس از آن همچنان از آن بهره می‌برند و تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از بعد معنوی فرهنگ شده است.

وی با اشاره به این مطلب که فرهنگ ایثار و شهادت به باور ما تبدیل شده و از نسلی به نسل دیگر در حال انتقال است، عنوان کرد: با وجودی‌ که کم‌کاری‌هایی در انتقال این فرهنگ صورت گرفته، اما اعتقاد دارم تا حد زیادی این کار صورت پذیرفته و در حال بازتولید شدن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: این‌که ما مشاهده می‌کنیم دهه هفتادی‌ها برای دفاع از مرز‌ها و حرم‌های شریفین در قالب مدافعان حرم داوطلب می‌شوند خود نشان از این دارد که تا حدی در بازتولید فرهنگ دفاع مقدس موفق بوده و توانستیم بعد معنوی فرهنگمان را بازتولید کنیم.

نادری در پایان گفت: ما همچنان باید تلاش کنیم تا هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده بشناسانیم؛ نسل‌هایی که جنگ را درک نکردند و با نسل دفاع مقدس بیگانه هستند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار