مدرس حوزه و دانشگاه:

باید با زبان امروزی پیامبران را به دنیا معرفی کنیم

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: باید بتوانیم با زبان نسل امروز چهره‌های شاخص دینی و مذهبی و به خصوص پیامبران را که الگویی کامل هستند، به دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۸۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ - 24October 2021

باید با زبان امروزی پیامبران دینی مان را به دنیا معرفی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید ابوالحسن حسن‌زاده» مدرس حوزه و دانشگاه در خوزستان امروز در سخنانی به شخصیت برجسته و ممتاز پیامبر اکرم پرداخت و اظهار داشت: شخصیت پیامبر (ص) به هیچ وجه منحصر به زمان خود نبود و آنچه از ایشان در دست داریم، میراث گران‌بهایی برای عالم بشریت است که آن طور که شایسته است از ابعاد مختلف این شخصیت استفاده نشده است.

وی افزود: قطعا رسول اکرم (ص) کامل‌ترین و جامع‌ترین انسان است و هدف خداوند از آفرینش به صورت کامل در وجود ایشان تحقق یافته است و شخصیت پیامبر اکرم (ص) استثنایی است و این شخصیت در کلمات، سیره وجود و مکتب ایشان دیده می‌شود و می‌بینیم که چگونه از جهات مختلف شخصیت ایشان در همه این موارد تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام حسن‌زاده با بیان این که امیدوایم این روز‌ها فرصتی برای شناخت بیشتر رسول اکرم (ص) و پیروی از ایشان و ائمه اطهار (ع) باشد، گفت: باید این ایام فرصتی برای ایجاد بیشتر اتحاد بین مسلمانان باشد. باید بتوانیم با زبان نسل امروز چهره های شاخص دینی و مذهبی مان و به خصوص پیامبران دینی مان را که الگویی کامل از همه ابعاد بشری هستند را به جوانان خودمان و بلکه دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار