مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان خبر داد؛

قبولی ۱۲۰۰ نفر از ایثارگران خوزستانی در آزمون استخدامی

«فرجیان» گفت: از بین ۱۲ هزار و ۶۰۰ شرکت‌کننده در سطح کشور، شش هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد در آزمونی که برای تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، قبول شدند.
کد خبر: ۴۸۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 25October 2021

قبولی ۱۲۰۰ نفر از ایثارگران خوزستانی در آزمون استخدامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در تماس تلفنی با رادیو خوزستان در خصوص مطالبات ایثارگران، اظهار داشت: با شروع دولت سیزدهم، دولت انقلابی و اولین سفر استانی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون ریاست‌جمهوری و ریاست عالی بنیاد به خوزستان نوزدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار و در این جلسه مقرر شد آن تفاهم نامه‌هایی که در سال گذشته برای تأمین مساله اشتغال پایدار برای ایثارگران و همچنین بحث تامین زمین برای فاقدین مسکن ایثارگران مطرح بود، پیگیری شود.

وی افزود: در این راستا مصوباتی را با مدیران ارشد استان داشتیم که درحال پیگیری هستند و توفیقی شد که از بین ۱۲ هزار و ۶۰۰ شرکت کننده در سطح کشور، شش هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد در آزمونی که برای تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، قبول شدند که با توان علمی که ایثارگران خوزستانی داشتند تعداد ۱۲۰۰ نفر از این پذیرفته شدگان فرزندان خوزستان بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: بنیاد استان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. ایثار و از خودگذشتگی خانواده ایثارگران به‌اندازه‌ای ارزشمند و بزرگ است که خدمات ما در برابر آن‌ها کوچک بوده و این خدمات با فداکاری ایثارگران قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها