رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان خبر داد؛

معرفی برترین‌های جشنواره آفرینش‌های فرهنگی و هنری استان زنجان

«جعفری» گفت: ۲۳ اثر در جشنواره آفرینش‌های فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان برگزیده شدند.
کد خبر: ۴۸۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 26October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «کامران جعفری» رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در اختتامیه کمیته آفرینش‌های فرهنگی و هنری در راستای کنگره ملی ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار داشت: جشنواره آفرینش‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی در شهریور‌ سال ۱۳۹۹ همزمان با آغاز به کار دبیرخانه فعالیت خود را آغاز کرد.
 
رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام، پوستر آن طراحی و پخش شد که فقط در فضای مجازی ۷ هزار ۵۰۰ دفعه مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
وی با اشاره به برگزاری جشنواره در ۲ بخش، افزود: بخش اول عمومی بوده و در رابطه با همه شهدای ددفاع مقدس کشور و بخش دوم به شهدای استان از جمله شهدای غواص، مدافعان حرم و سلامت اختصاص دارد.
 
جعفری ادامه داد: دیگر ویژگی بارز این جشنواره استفاده از دانشجویان در همه مراحل جمع‌آوری و برگزاری جشنواره ذیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان زنجان است.
 
رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان از جمع‌آوری ۲ هزار و چهار اثر در مرحله ابتدایی جشنواره آفرینش‌های فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: در بخش شعر یک هزار و ۱۲ اثر واصل شد که در بخش عمومی و ویژه به تفکیک هرکدام ۴ اثر برگزیده شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در بخش خاطره‌نویسی ۵۲۰ اثر توسط هیأت داوران، داوری شد که در بخش عمومی ۴ اثر و در بخش ویژه ۳اثر برگزیده شد، گفت: در بخش داستان‌نویسی هم ۴ نفر در بخش عمومی و ۴ نفر در بخش ویژه از ۴۷۲ اثر ارسال‌شده، برگزیده شدند که در جمع ۲۳ اثر در این جشنواره حائز رتبه‌های برتر شدند.
 
جعفری در رابطه با بانک جامع اطلاعات شهدا و ایثارگران استان زنجان، تصریح کرد: تهیه بانک جامع اطلاعات شهدا و ایثارگران از جانب اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به جهاددانشگاهی واگذار شده و امیدواریم که کتاب بخش‌های مختلف این جشنواره نیز برای استفاده چاپ و عرضه شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها