در دیدار هیأت نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه تأکید شد؛

افزایش تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه آموزش‌های نظامی

در دیدار هیأت نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه بر ارتقای سطح همکاری و تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه آموزش‌های نظامی تأکید شد.
کد خبر: ۴۸۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ - 27October 2021

دیدار هیأت نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه/ بازدید هیأت پاکستانی از نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هیأت نظامی کشور پاکستان به سرپرستی دریابان «عبدالباسط بات» مدیر کل آموزش ارتش پاکستان با سرتیپ پاسدار «غلامرضا نوشادی» معاون تربیت و آموزش سپاه دیدار کردند.

معاون تربیت و آموزش سپاه در این دیدار که مسئولین تربیت و آموزش سپاه و نیرو‌های زمینی، هوافضا و دریایی سپاه نیز حضور داشتند، ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به هیأت پاکستانی، با تأکید بر اشتراکات مهم دینی، فرهنگی و حسن همجواری دو کشور به تشریح عملکرد و توانمندی‌های آموزشی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم‌های ظالمانه و همه‌جانبه استکبار جهانی پرداخت.

سردار نوشادی همچنین در این دیدار با تأکید بر نقش و تأثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشور‌ها، آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور را اعلام کرد.

در ادامه، دریابان عبدالباسط بات با اظهار خشنودی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و تشکر از میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحسین توانمندی‌ها و پیشرفت‌های فناورانه سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، از سطح بالای پیشرفت‌ها و آمادگی عملیاتی سپاه علی‌رغم تحریم‌های گسترده ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

مدیر کل آموزش ارتش پاکستان در این دیدار بر افزایش سطح همکاری و تعاملات آموزش‌های نظامی ۲ کشور تأکید و اعلام آمادگی کرد.

هیأت پاکستانی همچنین از نمایشگاه ملی دستاورد‌ها و توانمندی‌های تجهیزاتی نیروی هوافضا‌ی سپاه بازدید کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار