هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی/ اعزام ۱۴۰۰ نفر از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی عرصه سلامت به مشهد

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۱۴۰۰ نفر از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی عرصه سلامت به مشهد مقدس در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 27October 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «رضا معممی مقدم» مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت در قالب چهار دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سه دوره اول این طرح که ویژه کادر درمانی کرونا است از دهم تا نوزدهم آبان ماه برگزار و زمان دوره چهارم که ویژه مبلغان جهادی عرصه سلامت است و با حمایت استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به حضور شخصیت‌های همچون نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، تولیت استان قدس رضوی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه این طرح اشاره کرد و گفت: هر گروه اعزامی به نام یکی از شهدای سلامت نام‌گذاری شده است و علاوه بر برنامه زیارت جمعی با هماهنگی با دارالهدایه حرم مراسم سخنرانی و مداحی نیز برای این عزیزان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی شده بود که در این طرح حدود ۱۲۰۰ زائر حضور داشته باشند اما با توجه به استقبال استان‌ها در این چهار دوره حدود ۱۴۰۰ نفر از مشتاقان زیارت امام رضا (ع) حضور خواهند داشت.

معممی مقدم اضافه کرد:مطابق آمار و اطلاعات سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و اماکن متبرکه ما ۷۵۲ نیت در این خصوص داریم که مربوط به ۳۲۱ موقوفه دارای درآمد است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین یادآور شد: منتخبین کادر درمانی کرونا از طریق تعاملی که در استان‌ها با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار