امام جمعه دیر:

الگوهای شهدای دانش‌آموز را باید به نسل امروز معرفی کنیم

«حسینی» گفت: الگو‌های قرآنی و عصر خودمان مانند شهید فهمیده‌ها، شهید حججی‌ها و شهید لندی‌ها و شهدای دانش‌آموز را به نسل امروز معرفی و برجسته کنیم.
کد خبر: ۴۸۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ - 27October 2021

الگو های شهدای دانش آموز را به نسل امروز معرفی کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امروز در نشست برنامه ریزی روز نوجوان و بزرگداشت روز ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دوره نوجوانی دوران بسیار ویژه‌ای است و نوجوانان نیاز به خودشناسی و الگویابی دارند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه افراد براساس ملاک‌های خود به دنبال الگویابی هستند، گفت: وظیفه معلمان و مربیان و کسانی که با نسل نوجوان و جوان سر و کار دارند این است که آنها را با ارزش‌ها آشنا کرده و الگوهای برتر را معرفی کنند.

وی افزود: الگوهای قرآنی و عصر خودمان مانند شهید فهمیده‌ها، شهید حججی‌ها و شهید لندی‌ها و شهدای دانش‌آموز را به نسل امروز معرفی و برجسته کنیم.

حسینی شهید فهمیده را بهترین الگوی اخلاقی و ولایتمداری برای نسل نوجوان و دانش آموزان دانست و عنوان کرد: این شهید نوجوان دارای بصیرت دینی و سیاسی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که اعتقادات و باورهای دینی مردم باعث ایستادگی آنها شده است، بنابراین تمام هجمه‌ها به این باورها است تأکید کرد: ارتباط و حضور نسل نوجوان و جوان در مساجد و نمازهای جمعه باعث عظمت اسلام و شادابی و نشاط نمازجمعه خواهد شد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه باید از ابزارهای مختلف برای تبلیغ و جذب نسل نوجوان و جوان به نماز جمعه استفاده کرد خاطرنشان کرد: اگر حضور نسل جوان در مساجد و نمازهای جمعه پررنگ شود، آنها را در مقابل نقشه‌های دشمنان مصونیت می‌بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار