فرمانده سپاه ناحیه «امامت» تبریز خبر داد؛

برگزاری جشنواره «مالک اشتر» در راستای تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری

سرهنگ «پوراسماعیل» گفت: در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی‌بر ترتیب اثر دادن به نتایج حاصل از رصد، پایش و ارزیابی رده‌ها و ترغیب انگیزه‌ها برای رشد و ارتقاء آمادگی همه‌جانبه و نیز تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری و تکریم نیروی انسانی، جشنواره «مالک اشتر» سپاه «امامت» تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 28October 2021

به گزارش دفاع‌‎پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «حسین پوراسماعیل» فرمانده سپاه ناحیه «امامت» تبریز، در جشنواره «مالک اشتر» سپاه ناحیه «امامت» تبریز اظهار داشت: اشراف در حقیقت، فرایند روشن‌سازی راه و تعیین دقیق موقعیت فرد و یا سازمان در هر لحظه را مشخص می‌کند.

وی با تأکید بر این نکته که باید اشراف فرماندهی به نقطه‌ای برسد که مبنای قضاوت صحیح برای تصمیم‌گیری‌های کلان و استراتژیک سازمان قرار گیرد، تأکید کرد: مسئولین و فرماندهان در انعکاس تلاش‌های همکاران و بدنه‌ بسیج باید در تمام عرصه‌ها جدیت داشته باشند.

پوراسماعیل افزود: در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر ترتیب اثر دادن به نتایج حاصل از رصد، پایش و ارزیابی رده‌ها و ترغیب انگیزه‌ها برای رشد و ارتقاء آمادگی همه‌جانبه و نیز تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری و تکریم نیروی انسانی، جشنواره «مالک اشتر» سپاه امامت تبریز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «ملازاده» دبیر اشراف فرماندهی سپاه «عاشورا» نیز در بخش دیگری از این مراسم، با اشاره به این مطلب که اشراف باید در سه وضعیت اصلی و اساسی راهبردها، عملیات و تاکتیک‌ها، روشن‌گری و تعیین وضعیت کند، گفت: اهمیت اشراف زمانی مشخص می‌شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی سند راهبردی تحول اشراف فرماندهی در سلسله رده‌های نظامی را ابلاغ می‌کنند و در آن بر موضوع تکامل تاکید دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها