وزیر کشور راه‌های کمک به زلزله زدگان اندیکا را بررسی کرد

سردار وحیدی با استاندار خوزستان، معاون عمرانی وزارت کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مشاور عالی وزیر وارد منطقه تاراز اندیکا شد و راه‌های کمک به مردم را بررسی کرد.
کد خبر: ۴۸۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ - 29October 2021

وزیر کشور راه‌های کمک به زلزله زدگان اندیکا را بررسی کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (جمعه) به‌منظور گفت‌وگو با مردم در نواحی زلزله‌زده شهرستان اندیکا و بررسی روند رسیدگی‌ها به مردم از سوی دستگاه‌های مسئول، به استان خوزستان سفر کرد و ساعتی قبل وارد منطقه تاراز در شهرستان اندیکا شد.

وزیر کشور در این منطقه با همراهی مسئولان محلی از روستا‌های سوسن سرخاب، سربازار، فرگه از توابع بخش چلو اندیکا بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید‌ها و ضمن گفت‌وگو با مردم، وضعیت رسیدگی‌ها به این روستا‌ها و راهکار‌های حمایت از روند رفع محرومیت از این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور در ادامه با حضور در سایر روستا‌های منطقه و ضمن ارزیابی از شرایط مدیریت بحران زلزله در این شهرستان و گفت‌وگو با مردم در این شهرستان از نزدیک در جریان نقاط مثبت و چالش‌های موجود برای رفع محرومیت از این شهرستان قرار می‌گیرد.

استاندار خوزستان، معاون عمرانی وزارت کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مشاور عالی وزیر در این سفر وزیر کشور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار