مدیرعامل بنیاد احسان خبر داد؛

ارسال و توزیع محموله امدادی و اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

محموله اقلام امدادی و اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق زلزله‌زده هرمزگان توزیع شد.
کد خبر: ۴۸۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ - 16November 2021

ارسال و توزیع محموله امدادی و اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق زلزله‌زده هرمزگانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سعید سلطانی مدیرعامل بنیاد احسان اظهار داشت: در ساعات اولیه وقوع زمین‌لرزه‌های شدید اخیر در استان هرمزگان، مسئولین و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام ازجمله معاون اجتماعی ستاد باحضور در این مناطق از نزدیک به بررسی نیاز‌های فوری مردم و آسیب‌دیدگان پرداختند و بلافاصله دستورات لازم برای امداد و خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان توسط بنیاد برکت و بنیاد احسان را صادر کردند.

سعید سلیمانی افزود: با دستور ریاست محترم ستاد دستورات لازم جهت ارسال اقلام امدادی به این استان از قرارگاه امدادی کرمان و انبار مرکزی بنیاد احسان صادر شد و نیرو‌های امدادی همکار بنیاد نیز به امدادرسانی به مردم پرداختند.

سلیمانی در خصوص بسته‌های غذایی ارسال شده افزود: در اولین گام بسته‌های معیشتی ۷۲ ساعته برای رفع نیاز فوری آسیب‌دیدگان استان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ارسال و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بارش، اقلام امدادی نظیر چادر امدادی، پتو و آب‌معدنی هم به منطقه ارسال شد که توسط نیرو‌های بنیاد احسان در حال توزیع می‌باشد.

وی تأکید کرد: اقدامات بنیاد احسان توسط گروه‌های جهادی و امدادی تا عادی‌شدن شرایط زندگی مردم دراین مناطق همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها