نتانیاهو:

حماس تاوان سنگینی را پس خواهد داد

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات شهادت طلبانه در قدس گفت: حماس به عنوان طرفی که عامل این عملیات بوده است، تاوان سنگینی پس خواهد داد!
کد خبر: ۴۹۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ - 21November 2021

حماس تاوان سنگینی را پس خواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی واکنش نشان داد و به موضع گیری علیه جنبش حماس پرداخت.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حماس به عنوان طرفی که عامل این عملیات بوده است، تاوان سنگینی پس خواهد داد! این اظهارنظر خصمانه نتانیاهو درحالی مطرح می‌شود که صهیونیست‌ها در طول سال‌های گذشته از مقابله با عملیات‌های استشهادی در اراضی اشغالی عاجز مانده اند.

گفتنی است، صبح امروز بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی تیراندازی صورت گرفت. در جریان این تیراندازی، یک فلسطینی به روی نظامیان صهیونیست آتش گشود. به دنبال این حادثه یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴ تن دیگر از جمله ۳ نظامی زخمی شدند که حال دو تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که عامل استشهادی این عملیات که فردی ۴۲ ساله بود، هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید. گفتنی است در جریان این عملیات ۲ فلسطینی مشارکت داشتند که یکی از آن‌ها عملیات شناسایی و دیگری عامل اجرایی بوده است. صهیونیست‌ها بلافاصله تمامی ورودی‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی قدس را مسدود کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار