معاون پارلمانی ریاست جمهوری:

بسیج هر کجا ضرورتی برای کمک به مردم بوده فعالانه مشارکت کرده است

حسینی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها پیشگام بوده و هر کجا ضرورتی بوده مانند کمک به مستمندان و نیازمندان، فعالانه مشارکت کرده است لذا مشارکت در آزادسازی زندانیان معسر را نیز می‌توان در همین راستا ارزیابی کرد.
کد خبر: ۴۹۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 22November 2021

بسیج هر کجا ضرورتی برای کمک به مردم بوده فعالانه مشارکت کرده استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری صبح امروز (دوشنبه) در آیین آزادسازی زندانیان معسر که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: امروز بیش از دو هزار نفر از زندانیان معسر با تلاش سازمان بسیج حقوقدانان آزاد می‌شوند، کار ارزشمندی است که باعث می‌شود خانواده این افراد شاد شوند.

وی با بیان اینکه ما صدقه واجب و مستحب داریم، افزود: آن‌هایی که به لحاظ مادی توانمند هستند هر مقدار به فکر خود نبوده و به فکر مردم گرفتار باشند، بنابر آنچه خداوند در قرآن به آن اشاره کرده، روزی‌شان افزون می‌شود.

حسینی ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌ها پیشگام بوده و این پیشگامی فقط منحصر به دوران دفاع مقدس نبوده بلکه هر کجا ضرورتی بوده مانند کمک به مستمندان و نیازمندان، فعالانه مشارکت کرده است لذا مشارکت در آزادسازی زندانیان معسر را نیزمی توان در همین راستا ارزیابی کرد.

انتهای‌پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار