مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان مازندران:

تحقق حرکت جهادی نیازمند روحیه بسیجی است

ابراهیمی گفت: تحقق حرکت جهادی نیازمند روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۴۹۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ - 23November 2021

تحقق حرکت جهادی نیازمند روحیه بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد ابراهیمی» مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان مازندران امروز در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید «سلیمانی» صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: با گذشت ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، بر همگان ثابت شده که وجود بسیج در ماندگاری انقلاب و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر بوده و این نیروی مردمی با تمام توان، در تمامی عرصه‌ها حضوری اثر بخش داشته است.

ابراهیمی با بیان اینکه ترویج تفکر بسیجی مهمترین اصل در پیشبرد گام دوم انقلاب است، افزود: امروز شاهدیم که در تمامی ساختار کشور، سازمان و تشکیلاتی با عنوان بسیج با روحیه و تفکر انقلابی در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا کرده و با عمل به موقع و به هنگام، اقدامات موثری در راستای تحقق بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب داشته است.

این مسئول ایثار و تلاش را لازمه روحیه بسیجی دانست و تصریح کرد: در سیل اخیر کارکنان صندوق شبانه روزی با روحیه جهادی در میدان حضور داشته و در کنار سیل زدگان بودند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تحقق حرکت جهادی نیازمند روحیه بسیجی است، خاطرنشان کرد: اولویت ما خدمت به مردم است و در کنار روستائیان و عشایر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها