استاندار بوشهر:

دشمن در شرایط کنونی توان مقابله و حمله به کشور را ندارد

«محمدی زاده» گفت: دشمن در شرایط کنونی توان مقابله و حمله به کشور ما را ندارد؛ چرا که زیان این جنگ برای آنها بسیار زیاد خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ - 23November 2021

دشمن در شرایط کنونی توان مقابله و حمله به کشور مار را نداردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر، امروز در همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی توان مقابله و حمله به کشور مار را ندارد چراکه زیان این جنگ برای آنها بسیار زیاد خواهد بود.

وی وحدت و انسجام را در شرایط کنونی ضروری دانست و گفت: نیازمند تقویت روحیه و رفتار انقلابی در دولت هستیم و امروز برای موفقیت در جنگ اقتصادی باید همه دست به دست هم بدهیم و به دولت و نظام کمک کنیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: فضای استان ما بیش از اینکه کاری باشد، سیاست‌زده است و در حالی که دیگر استان‌ها اینگونه نیستند و فضای مناسب در این استان‌ها برقرار است.

وی با بیان اینکه در این جنگ اقتصادی به جذب سرمایه گذاران نیاز داریم، افزود: بوشهری‌ها و مسئولان این استان سرمایه‌گذارستیز هستند و بسیاری از سرمایه‌گذاران از این استان فرار کرده‌اند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خوام که مطالبه جوان گرایی را از ما داشته باشند، تصریح کرد: در انتصاب‌های اولیه در استان بوشهر خیلی جوان‌گرا نبوده‌ایم ولی در انتصاب معاونین مدیران کل، بخشداران و معاونین فرمانداران نگاه ویژه‌ای به جوانان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه خطاب ما به مدیران استان این است که از هیچ رسانه‌ای شکایت نکنند، افزود: مسئولان با خبرنگاران رابطه پدر و فرزندی داشته باشند و حمایت کنند و در صورت بروز خطا به جای شکایت، آنها را نصیحت کنند.

استاندار بوشهر خواستار تشکیل شورای حل اختلاف رسانه‌ای در استان بوشهر شد و بیان کرد: به منظور توسعه آموزش رسانه‌ها، رفع مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران پیگیری لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها