امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

لزوم انجام اقدامات رسانه‌های انقلابی برای شکست امپریالیسم رسانه‌ای و فرهنگی

آیت‌الله «صفایی بوشهری» گفت: رسانه‌های انقلابی باید برای شکست امپریالیسم رسانه‌ای و فرهنگی اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۴۹۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ - 23November 2021

لزوم انجام اقدامات رسانه‌های انقلابی برای شکست امپریالیسم رسانه‌ای و فرهنگیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر، امروز در نشست با معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: انسان در تحلیل روان‌شناختانه و تحلیل جامعه‌شناسی به عنوان یک موجود رسانه‌ای شناخته می‌شود که هم دارای قابلیت گیرایی و هم دارای قابلیت ارائه است.

وی رسانه را مهمترین عامل مهندسی ذهن انسان دانست و گفت: هدف اصلی جهان استکبار در شرایط استعمار فرانو، مدیریت ذهن و افکار است تا از این طریق به دیگر اهداف خود دست یابد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ رسانه‌ای بسیار قوی و بی‌نظیر در تاریخ قرار گرفته‌ایم بیان کرد: دشمن با طراحی تهاجم قوی در حوزه ادراک و بازتولید رسانه‌ای وارد عمل شده است به گونه‌ای که جهان تاکنون این تاکتیک‌ها و استراتژی‌های رسانه‌ای را به خود ندیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه افراد را به عنوان سرباز خود می‌داند تصریح کرد: دشمن در این شیوه تهاجمی هدف خود را از بین نمی‌برد بلکه فکر او را اسیر و برده خود می‌کند و از این طریق یک حرکت فوق تهاجمی رسانه‌ای برای تصرف جهان انجام می‌دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به لزوم تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای در کشور ادامه داد: رسانه‌های انقلابی باید برای شکست امپریالیسم رسانه‌ای و فرهنگی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در طول تاریخ یکی از مراکز مهم رسانه‌ای منطقه بوده است افزود: استان بوشهر بیش از ۱۵۰ سال فعالیت رسانه‌ای داشته و شخصیت‌های قوی را در این عرصه داشته است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه برنامه مناسبی برای کنترل و مدیریت در حوزه مقاومت رسانه‌ای ثبت نشده است گفت: رسانه‌ها باید حمایت شوند و اگر حمایت نشوند توان خود را از دست خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار