مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

دانشجویان بسیجی داعیه‌دار تشکیل تمدن اسلامی هستند

«پورمیرزایی» با بیان اینکه ما داعیه‌دار تشکیل تمدن اسلامی هستیم گفت: تمدن اسلامی زمانی محقق می‌شود که به تمام مسائل و نیاز‌ها پاسخ داده شود و این وظیفه همه بسیجییان است.
کد خبر: ۴۹۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ - 24November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، همایش «پیشگامان تمدن» به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در سالن تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان یرد با حضور سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، «مهران فاطمی» استاندار، «محمد رستگاری» فرماندار، اساتید دانشگاه‌ها و «علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد و دانشجویان بسیجی سراسر استان برگزار شد.

«علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو اظهار داشت: این شهدا دوارد صحنه مبارزه و جهاد شدند و الان «عند ربهم یرزقون» هستند. دوم آذر روزی است که ما رسالت خود را بازخوانی می‌کنیم، ما دانشجویان رسالت و مأموریتی داریم که امام راحل (ره) بر دوش ما گذاشت، حضرت امام از ما بسیجییان خواست تا در مقابل نفوذ تفکر غربی و شرقی جلوگیری کنیم و چارچوب اسلام ناب محمدی (ص) را تبیین کنیم. دانشجوی بسیجی باید هسته مقاومت را فراهم کند و به آن افتخار کند.

پورمیرزایی گفت: بسیج دانشجویی در این چند سال که تشکیل شده است راه پر فراز و فرودی را طی کرده است، بسیجییان در دهه هشتاد با تفکر لیبرال مقابله کردند و اجازه ندادند کشورمان خانه لیبرال و استکبار باشد، گفتمان عدالت خواهی را در دست گرفتند و در فتنه ۸۸ روشنگری کردند و اجازه ندادند شبهات ذهن جوانان را آلوده کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی را در دست گرفتند افزود: ما نهضت مسئله محوری را در دستور کار قرار دادیم و از شما بسیجیان می‌خواهیم در شورا‌هایی که تشکیل دادید مسائل جامعه را حل کنید.

پورمیرزایی با بیان اینکه ما داعیه‌دار تشکیل تمدن اسلامی هستیم افزود: تمدن اسلامی زمانی محقق می‌شود که به تمام مسائل و نیاز‌ها پاسخ داده شود. این وظیفه همه بسیجییان است که از  تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده کند و بر اساس توانایی‌هایی که دارد مسائل را حل کند.

وی با اشاره به اقدامات دانشجویان بسیجی در زمان کرونا افزود: دانشجویان بسیجی با وجود اینکه دانشگاه تعطیل بود در عرصه‌های مختلف و کمک‌های مومنانه در میدان بودند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و اجازه ندادند پرچم جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها روی زمین بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها