نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:

مقاومت حق مشروع ملت فلسطین است/ انگلیس با تروریستی خواندن حماس قوانین بین‌المللی را به چالش کشید

ناصر ابوشریف با بیان اینکه مقاومت حق مشروع ملت فلسطین است، گفت: دولت انگلیس با تروریستی خواندن جنبش حماس قوانین بین‌المللی را به چالش کشید و نشان داد که چشم خود را بر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بسته است.
کد خبر: ۴۹۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ - 24November 2021

مقاومت حق مشروع ملت فلسطین است/ انگلیس با تروریستی خواندن حماس قوانین بین‌االمللی را به چالش کشیدبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در نشست بررسی اقدام انگلیس در ترویستی خواندن جنبش حماس که صبح امروز (چهارشنبه) در سازمان جمعیت دفاع از ملت فلسطین با حضور فعالان جبهه مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: تصمیم انگلیس در تروریستی خواندن جنبش حماس، تصمیم عجیبی بود که با نظر ملت این کشور در مورد فلسطینی‌ها مغایرت دارد. این اقدام از سوی وزیر کشور انگلیس صورت گرفته است چون این وزیر به‌شدت به‌دنبال آن است که حمایت لابی‌های صهیونیستی را به دست بیاورد تا پست نخست‌وزیری انگلیس کسب کند.

ابوشریف با تاکید بر اینکه اقدام انگلیسی‌ها مغایر با قوانین بین‌المللی است، گفت: مقاومت حق مشروع ملت فلسطین است. قدس و کرانه باختری جزو مناطق اشغالی هستند و باید طبق قوانین بین‌المللی اداره شوند لذا این اقدام انگلیس به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی است.

وی در ادامه خطاب به ملت انگلیس که نظری مخالف با دولت کشورشان در مورد فلسطین دارند، بیان داشت: از ملت انگلیس تقاضا داریم که در تمامی سطوح در مقابل تصمیم دولتمردان کشورشان بایستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به اینکه اقدام انگلیسی‌ها قبل از اینکه به ملت فلسطین ضربه بزند، آبروی خود انگلیسی‌ها را دچار خدشه می‌کند، تصریح کرد: ملت فلسطین تا آزادی قدس و مسجدالاقصی به مقاومت مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها