فرمانده قرارگاه منطقه «عاشورا» شمال‌غرب کشور تأکید کرد؛

ضرورت مقابله جهادی با هجمه‌های دشمنان علیه فرهنگ ایثار و شهادت

سردار «بابازاده» با بیان اینکه در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه فرهنگ ایثار و شهادت، باید مثل زمان جنگ، جهادی و ضربتی عمل کنیم، گفت: جنگ روانی و فرهنگی دشمن به‌خصوص با گسترش فضای مجازی، بیشتر شده است.
کد خبر: ۴۹۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده» فرمانده قرارگاه منطقه عاشورا شمالغرب کشور، در یادواره شهدای حوزه مقاومت ۵ بسیج کارمندی شهید کسایی تبریز، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ارزش و اهمیت این کار در این برهه از انقلاب به قدری زیاد است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جنگ تحمیلی را کمتر از شهادت نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه در مقابل هجمه‌ها و پمپاژ رسانه‌ای دشمنان علیه فرهنگ ایثار و شهادت، باید مثل زمان جنگ، جهادی و ضربتی عمل کنیم، گفت: جنگ روانی و فرهنگی دشمن به‌خصوص با گسترش فضای مجازی، بیشتر شده است و ما در این جنگ باید مثل زمان جنگ تحمیلی که با دستان خالی در مقابل دشمنان مسلح و مجهز، ذره‌ای کوتاه نیامدیم، عمل کنیم.

سردار بابازاده با بیان اینکه وصیت و آرزوی امام راحل (ره)، ایجاد یک شبکه فرهنگی جهانی بود، بیان کرد: ایشان با آینده‌نگری و درایت سیاسی که داشتند، به‌خوبی این روزها را پیش‌بینی کرده بودند و به‌همین منظور بود که با فرمان تشکیل بسیج، به ما گوشزد کردند که جنگ و فشار دشمن هیچ‌گاه تمام نشده است؛ بلکه نوع آن فرق خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه عاشورا شمال‌غرب کشور، فرصت‌طلبی را یکی از شاخصه‌های بارز فرد بسیجی عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج، هیچ‌گاه فرصت‌سوزی نمی‌کند؛ بلکه با زمان‌شناسی دقیق، همیشه دنبال فرصت‌سازی بوده و سعی می‌کند از حداقل‌ترین امکانات و شرایط، بهترین نتایج را به دست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار