سردار غیب‌پرور:

بسیج مشکل‌گشای کشور در عرصه‌های مختلف است

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف حقیقتا مشکل گشا بوده است، هر جا انقلاب دچار اختلال شد، بسیج با ورود خود مشکل را حل کرد.
کد خبر: ۴۹۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 24November 2021

بسیج مشکل‌گشای کشور در عرصه‌های مختلف استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» امروز در رزمایش هشت هزار نفری اقتدار بسیجیان استان زنجان اظهار داشت: اثربخشی و مشکل گشا بودن بسیج در عرصه‌ها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است در طول عمر پر برکت بسیج شاهد بودیم هر جا در روند حرکت انقلاب اختلال ایجاد شد، بسیج با ورود خود مشکل را حل کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه امام راحل انقلاب اسلامی را به پشتوانه مردم آغاز و به پیروزی رساند، ادامه داد: دشمن انقلاب را برنتابید و توطئه‌های خود را از همان روزهای اول پیروزی علیه نظام اسلامی آغاز کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با اشاره به فتنه‌هایی که در کشور به وجود آمد گفت: بسیج وارد میدان شد و به مقابله با آن پرداخت در حالی که دشمنان می‌خواستند سفره انقلاب را جمع کنند. امروز هم بسیج همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیج در دهه‌های گذشته ثابت کرده است که تمام کننده و اثر بخش است، می‌تواند در مسائل عمومی کشور و ملت اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها