فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش اقتدار بسیجیان:

رمز اقتدار بسیج اطاعت محض از ولی‌فقیه است

«معروفی» گفت: رمز اقتدار بسیج و رسیدن به موفقیت تبعت محض و بدون، چون و چرا از ولی‌فقیه است.
کد خبر: ۴۹۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 24November 2021

رمز موفقیت بسیج اطاعت محض از امام امت خویش بوده است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در همایش اقتدار بسیجیان استان کرمان (در تجدید بیعت و میثاق با ولایت ) در مصلای امام علی (ع) کرمان اظهار داشت:  اجتماع امروز ما نمایش اقتدار بسیج و نیروهای انقلابی است، نیروهایی که مکتبی، انقلابی و مردمی هستند. بسیج همیشه برای اجرای رسالت خود هوشیارانه عمل کرده است، در همه عرصه‌ها بسیجییان گوش به فرمان ولی‌فقیه هستند و حضور متحدانه امروز نشان از زمان‌شناسی بسیج است.

سردار معروفی ادامه داد: هوشمندی، زمانشناسی، انسجام و وحدت برای نیروی بسیج ضروری است. توجه به این موارد قدرت نرم برای ملت و  نظام اسلامی حاصل می‌کند. حضور بسیجییان در سراسر کشور، امید را در جامعه  و  بین نیروهای خودی و حتی خارج از جغرافیای ما چند برابر  و دشمن را متزلزل کرده است. با وجود حشدالشعبی، جبهه ملی انصارالله، حزب الله، گردان های بسیج فلسطین است که نقش منظومه فکری امامین انقلاب در صحنه نبرد مشاهده می‌شود و نتیجه آن کنده شدن شجره خبیث داعش بود. به این دلیل است که باید مدعی بود اثر بسیج فراتر از جغرافیای کشور ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان ما الگوی جهان اسلام هستند و آنچه  که امروز ما در جهان اسلام شاهد آن هستیم، بر گرفته از الگوی عملی و نظام ولایی، تفکر عاشورایی و انقلابی ست که چنین قدرتی را برای مسلمین  ایجاد کرده است تا در همه عرصه ها مایه عزت و شرف باشد. ما با بسیج فرهنگ عاشورا را حاکم و نهادینه  کردیم. رمزاقتدار بسیج تبعت محض و بدون، چون و چرا از ولی‌فقیه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نهضت آبرسانی استان کرمان گفت: در هر مرحله 63 روستا آبرسانی خواهد شد و قرار است تا پایان سالگر شهید سلیمانی 197 روستا آب رسانی شود. همچنین ساخت سرویس بهداشتی و حمام در اولویت است، ایجاد اشتغال از دیگر اولویت‌های ما است. در زمینه ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن را نیز خواهیم داشت.

این مقام مسئول افزود: اولویت دیگر، خدمات اجتماعی در حوزه کرونا است که از میان 90 مرکز مدیریت واکسیناسیون، 10 مرکز واکسیناسیون را بسیج مدیریت می کند ضمن این که طرح شهید سلیمانی را با تمام توان دنبال می کنیم همچنین آزادی زندانیان غیر عمد سال گذشته از هفته بسیج شروع شد، اردوگاه کرامت برای پاک شدن بیماران معتاد، تهیه جهیزیه، بسته معیشتی از سایر اولویت های کاری است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر این که عملی کردن گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر اولویت های بسیج است، بیان کرد: گفتمان و ترویج مقاومت، جهاد و شهادت و گفتمان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم به عنوان مکتب و مدرسه درس آموز از جمله دیگر تلاش های ما است.

وی به دستور تشکیل بسیج توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج فرمان امام (ره) را که بر گرفته از منظومه فکری اهل بیت و جریان عاشورا است، عملیاتی می کند، بسیج از عاشورا آموخته است محاسبه گر نباشد بلکه رسالت محور باشد و بسیجی از عاشورا دریافته است که باید خود  را سپر بلای دین، مسلمین، شیعه، انقلاب اسلامی، ولایت و حجت خدا کند. بسیج سیاسی است به فرموده امامین انقلاب اما سیاست‌کار، سیاست‌زده، حزبی و جناحی نیست و افکار حزبی در بسیج کارایی ندارد. بسیج از مردم و برای مردم است و حاج قاسم سلیمانی الگوی بسیج در تمام عرصه هاست که باید روی منظومه فکری و اندیشه  او کار کرد نه صرفا بر روی عاطفه و خاطرات این شهید.

سردار معروفی توضیح داد: خدمات یک ساله بسیج ساماندهی شده است از این رو سه هزار و 200 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی برای استان کرمان و برای هزار گروه جهادی مجوز صادر شده است. فعال سازی 238 صندوق قرض الحسنه در یک سال گذشته، تاسیس 39 تعاونی اشتغال زا، توزیع 520 هزار بسته در چند نوبت، ساخت 1800 باب مسکن، تعمیر و تکمیل برای محرومان و مددجویان؛ احیا و لایه روبی 80 قنات آب در سطح استان، تکمیل و آبرسانی 197 روستا تا پایان دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی انجام شده و خواهد شد، احداث و تکمیل 64 حسینیه شهدا وگلزار، 15 کارگاه اشتغال زایی، احداث دو هزار سرویس بهداشتی،  12 سوله ورزشی در استان، پنج هزار 560 پروژه عمرانی محرومیت زدایی و اشغال زایی، دو هزار و 800 سری جهیزیه کامل با کمک کمیته امداد اهدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار