فرمانده سپاه خراسان شمالی:

می‌توان با تفکر بسیجی تحریم‌ها را شکست داد

سردار «فرجی» گفت: با تفکر بسیجی می‌توان تحریم‌ها را نیز شکست داد.
کد خبر: ۴۹۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 24November 2021

جبهه مقاومت با تفکر بسیجی سازماندهی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه خراسان شمالی امروز در نمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ۴۲ سال از تأسیس بسیج می‌گذرد و روز به روز برکات این رودخانه زلال بر جامعه ایران بیشتر آشکار می‌شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: تفکر بسیج باعث شده چشم طمع دشمنان و مستکبران از ایران برداشته شود.

وی افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی، امام خمینی دستور تشکیل بسیج را دادند و از آن روز ایران با آمریکا پنجه در پنجه بوده و همواره پیروز شده است.

فرجی دفاع مقدس، فتنه ۸۸، احاطه بر پهپاد آمریکا در مرزهای کشور، دستگیری تفنگداران آمریکایی و… را از جمله پیروزی‌های بسیج بر آمریکا دانست و گفت: با تفکر بسیجی می‌توان تحریم‌ها را نیز شکست داد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: امروز در لشکری حضور داریم که به فرمایش امام راحل، بسیج لشکر مخلص خداست؛ بسیجیان برای دوست داران انقلاب امیدآفرین و مایه قوت هستند و برای دشمنان و بدخواهان، ترس و دلهره و وحشت ایجاد می‌کنند.

فرجی بیان داشت: تفکر بسیجی امروز در محرومیت‌زدایی بروز پیدا کرده و با تشکیل قرارگاه‌هایی، بدون چشم داشت به مردم خدمت می‌کند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به نقش آفرینی ۲۲ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف، گفت: بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی سعی دارد مشکلات مردم را از بین ببرد.

وی متذکر شد: امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است زیرا امروز تفکر بسیج در خارج مرزها نیز شکل گرفته و جبهه مقاومت با تفکر بسیجی سازماندهی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار