فرمانده انتظامی استان یزد:

خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراث‌دار انقلاب اسلامی هستند

سردار «بهدانی‌فرد» گفت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراث‌دار انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند.
کد خبر: ۴۹۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان یزد امروز در دیدار با خانواده شهید «حمیدرضا جمعه‌زاده بافقی» اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانی‌های جانبازان و ایثارگران است که با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، اجازه ندادند که دشمن خدشه‌ای به امنیت و آرامش ملت وارد کند.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: شهدا دانش آموختگان مکتب عاشورا هستند و متولیان نظام باید ضمن ادامه دادن راه این عزیزان، نسل جوان کشور را با فلسفه شهادت آشنا کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد به هدف والا و با ارزش شهدا در ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و ادامه داد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراث‌دار انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند. شهدا برگ زرینی را برای کشورمان به ارمغان آوردند که تربیت چنین فرزندان بزرگی قطعا حاصل زحمات خانواده گرامی این شهیدان بوده است و اجر و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی است ما مدافع اسلام و ارزش‌های آن هستیم و ادامه دادن راه شهدا را وظیفه خود می‌دانیم.

«حمیدرضا جمعه زاده بافقی» در خرداد سال ۱۳۶۷ در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار