معاون فرهنگی نيروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

«بسیج» به‌عنوان اندیشه و مکتب در تمام جهان خودنمایی می‌کند

«اکبری» گفت: تلاش براي ناکارآمد نشان دادن دولت و حاکمیت و ناامید کردن مردم از آینده نظام اسلامی توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی است و آحاد مردم باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.
کد خبر: ۴۹۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 24November 2021

بسیج به عنوان اندیشه و مکتب در تمام جهان خودنمایی می‌کند/ناامید کردن مردم از آینده نظام توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «حسین اکبری» معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین رزمایش اقتدار بسیجیان که همزمان با سراسر کشور در مصلی «بیت‌المقدس» اراک برگزار شد، اظهار داشت: روزی که بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) تشکیل شد، هیچ فردی فکر نمی‌کرد که بسیج به‌عنوان اندیشه و مکتب در تمام جهان خودنمایی کند؛ اما امروز این نیروی ارزشمند به جایگاهی رسیده که در تمام تحولات بین‌المللی تأثیرگذار است.

وی افزود: نیروی ذخیره برای احتیاط در تهدیدات نظامی، در همه کشور‌های جهان وجود دارد؛ اما نیروی مردمی بسیج با همه این نیرو‌های ذخیره متفاوت است و در هر شرایطی که نیاز باشد ورود پیدا کرده و خدمات ماندگاری از خود به یادگار می‌گذارد؛ بنابراین بسیج با هیچ نیرویی قابل مقایسه نیست.

معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نظام سلطه همواره در منطقه حضور داشته و در امور تمامی کشور‌ها مداخله کرده و منابع آن‌ها را به یغما برده است و تنها کشوری که مقابل زیاده‌خواهی‌های این نظام مخرب ایستادگی کرده، ایران است؛ چراکه تفاوت ما با دیگر کشور‌ها این است که آن‌ها به خواسته استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا تن می‌دهند؛ اما ایرانیان براساس آرمان‌های انقلابی و وعده‌های الهی و با فرهنگ بسیجی، ایثار و فداکاری، مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

اکبری یادآور شد: به فرموده امام راحل، ملت ایران، آمریکا را از منظر قرآن که همان جبهه باطل است می‌نگرد و خداوند نیز در مقابل این جبهه به ما بشارت پیروزی داده است و ملت ایران با تکیه بر این وعده الهی، مقابل نظام سلطه می‌ایستد؛ چراکه جبهه حق به‌هیچ عنوان از باطل شکست نمی‌خورد.

وی گفت: براساس آموزه‌های دینی، حاکمیت زمین متعلق به مستضعفان است و تمامی منابع حساس خدادادی نیز در جغرافیای این کشور‌ها قرار دارد و نیروی بسیج میدان‌دار این وعده الهی خواهد بود.

این کارشناس بین الملل با بیان این‌که اولین جلوه بسیج در دفاع مقدس ظهور کرد، بیان داشت: در جنگ ۳۳ روزه، مشکلات امنیتی و نظامی در سوریه، عراق و جنگ یمن نیز این تفکر و اندیشه بسیجی بود که امنیت مسلمانان را در برابر نظام سلطه حفظ و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

اکبری خاطرنشان کرد: تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دولت و حاکمیت و ناامید کردن مردم از آینده نظام اسلامی توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی است و آحاد مردم باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار