نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهدا برای اعتلای کلمه اسلام از جان خود گذشتند

آیت‌الله «علما» گفت: اگر امروز عزت و سربلندی داریم مرهون مجاهدت شهدای بزرگ ماست که برای اعتلای کلمه اسلام از جان ارزشمند خود گذشتند.
کد خبر: ۴۹۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ - 24November 2021

شهدای بریا اعتلای کلمه اسلام جان خود را گذاشتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای روحانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) که به‌همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون این استان برگزار شد، اظهار داشت: شهدای روحانی از عظمت زیادی برخوردار هستند و مانند چراغ راهی عمل می‌کنند که ادامه مسیر آن‌ها می‌تواند ما را به سعادت و خوشبختی برساند.

وی ادامه داد: شیخ فضل‌الله نوری برای اضافه کردن کلمه شرع به قانون مشروطه چوبه‌دار را بوسید و لحظه‌ای از خواسته دینی خود کوتاه نیامد و همچنین به آیت‌الله شهید عراقی گلوله‌های زیادی توسط منافقین اصابت شد؛ زیرا روحانیون جز اسلام و دفاع از اسلام چیزی نمی‌خواستند.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: اگر امروز عزت و سربلندی داریم، مرهون مجاهدت شهدای بزرگ ماست که برای اعتلای کلمه اسلام از جان ارزشمند خود گذشتند و زحمات زیادی برای آن کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: اگر روحانیون تلاش کردند و خون دادند، برای آن است که اسلام قدرتمند باشد؛ از این رو روحانیون با جوانان مساجد و پایگاه‌های مساجد می‌توانند شهر را اداره کنند؛ زیرا این مدیریت در تفکر آن‌ها وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) با نخبگان، یادآوری کرد: همه ایرانی‌ها یک جنبه نخبگی دارند و اگر این‌ها عصبانی هستند از فناوری هسته‌ای ما نیست؛ بلکه عصبانیت آن‌ها به این واسطه است که ما چرا به این تکنولوژی رسیدیم.

آیت‌الله علما افزود: اینکه شهید ما حاج قاسم سلیمانی علناً اعلام کند تا ۲ ماه دیگر اثری از تسلط سرزمینی داعش نیست، بیانگر قدرت و عظمت جمهوری اسلامی و نفوذ کلمه ما در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به مسئولیت خطیر روحانیون اشاره و خاطرنشان کرد: باید بسیجی‌وار و درست عمل کنیم، امروز توقع رهبر معظم انقلاب اسلامی از این قشر به‌جاست و لازم است با همه توان در راستای حفظ اقتدار نظام و انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار