نماینده ولی فقیه در مازندران:

جنس خدمات‌رسانی در بنیاد برکت «بسیجی» است

محمدی لائینی» گفت: جنس خدمات‌رسانی در شرایط کرونا در بنیاد برکت، بسیجی است.
کد خبر: ۴۹۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ - 24November 2021

جنس خدمات‌رسانی در بنیاد برکت «بسیجی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: جنس فعالیت شما و روحیه، انگیزه، انسان دوستی و خدمت‌رسانی بسیجی است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات بلیه کرونا معرفی نهادهای مبارک به حوزه خدمت رسانی و جامعه بود، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی و راه اندازی گروه‌های جهادی برای شناسایی نیازمندان و توزیع کمک‌ها در شرایط کرونایی از جمله فعالیت‌های از جنس بسیجی محسوب می‌شود.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: این نهادها به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اشتغالزایی و خدمات رسانی به جامعه خیلی خوب ورود پیدا کردند و باید اسم این نهادها گفته بشود و مردم بدانند این نهادها چه خدماتی را انجام دادند؛ خدمات بنیاد برکت و احسان و ... در فضای مجازی منعکس شود.

امام جمعه ساری گفت: حق دادنی است و این نهادها باید رویه دادنی داشته باشند و کمک‌ها عادلانه توزیع بشود و به نیازمندان بیشتر توجه بشود.

محمدی لائینی با بیان اینکه دستگیری از بندگان نیازمند بزرگترین عبادت محسوب می‌شود، بیان کرد: حوزه فرهنگی علاوه بر پیوست فرهنگی و عدالت باید پیوست اقتصادی و عمران و آبادانی داشته باشد و در فکر کمک به ضعفا باشیم و شناسایی و دستگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار