فرمانده سپاه بوشهر:

قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی است

سردار «رزمجو» گفت: بسیج تاکنون به عنوان لشکر مخلص خدا توانسته زمینه بازدارندگی توان جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی در راس آن آمریکای جنایتکار فراهم کند.
کد خبر: ۴۹۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ - 24November 2021

قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه بوشهر امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا از آمادگی بسیجیان برای اهداف مورد نظر و مأموریت‌ها خبر داد و اظهار داشت: امروز بسیجیان بوشهری در کنار خلیج‌فارس در رزمایش اقتدار بسیجیان یک بار دیگر در قالب گردان‌های مختلف برای اجرا مأموریت سازماندهی شدند.

وی از حضور گردان‌های امام علی علیه‌السلام، امام حسین علیه‌السلام، بیت‌المقدس، کوثر و سایر اقشار در رزمایش اقتدار بسیجیان خبر داد و گفت: بسیجیان در این رزمایش و در قالب گردان‌های تخصصی آمادگی دفاعی همه جانبه خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای پیشینه مبارزات ضد استعماری و استکبارستیزی دارد خاطر نشان کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور دارند و امروز بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

رزمجو با اشاره به نهادینه شدن تفکر بسیجی و انقلابی در استان بوشهر تصریح کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی بسیج نقش بارز خود را در دفاع از انقلاب اسلامی نشان داده و در معادلات استراتژیک به‌عنوان یک متغیر و تحول موثر عمل کرده است.

وی صدور فرمان امام راحل در شکل‌گیری بسیج لشکر مخلص خدا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تاکنون لشکر مخلص خدا توانسته زمینه بازدارندگی توان جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی در راس آن آمریکا جنایتکار فراهم کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی است خاطر نشان کرد: هویت بسیجی در سازمان به پیکره بیش از 80 گردان در استان بوشهر به‌عنوان هویت فراگیر و در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دفاعی آشکار و مبتنی بر ارزش‌های الهی است که همه اقشار و صنوف سازماندهی شده است.

رزمجو، هم‌افزایی و انسجام بسیجیان در ابعاد گسترده آن را بهترین ضامن بقا و ایجاد حفظ و توسعه در امنیت کشور دانست و بیان کرد: حضور بسیجیان در قالب برنامه‌ها و گردان‌های گوناگون در این رزمایش سبب افزایش انسجام و آمادگی رزم و ارتقا روحیه بسیجی، تقویت مبنای فکری و اعتقادی بسیجی و گسترش اعضا گردان‌ها به فرماندهان است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار بسیجیان در همه شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شد افزود: گردان‌های بسیج در امنیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ملی در شهرها و روستا نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، گشت‌های محله بسیجیان در قالب گشت رضویون را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بسیجیان در این گشت‌ها در تسلط‌های اطلاعاتی در ایجاد امنیت شهرها و روستاها همراه با اتحاد و امنیت به‌عنوان 2 اصل اساسی در پایه‌داری زندگی اجتماعی فعالیت می‌کنند.

رزمجو با بیان اینکه کارآمدی مدیریت بسیج در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه اثربخش است گفت: بسیج پیشتازی خود را در عرصه‌هایی که نیاز به گذشت، فداکاری و ایثار است به منصه ظهور می‌گذارد.

وی با بیان اینکه افکار و منش بسیج مرزهای جغرافیایی ایران را درنوردیده است خاطر نشان کرد: اکنون تفکر و منش بسیجی به بیرون مرزهای جغرافیایی صادر شده و در کشورهای مسلمان از جمله، عراق، یمن، سوریه، لبنان و دیگر کشورها با سازماندهی جبهه مقاومت جهان استکبار را به زانو درآورده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، رمز اقتدار بسیج را ایمان، تقوا، ایثار، فداکاری و داوطلبانه بودن دانست و بیان کرد: رویکرد ما با حفظ و تکریم پیشکسوتان، تکیه بر توان جوانی بسیجیان و معنویت آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها