مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد؛

عملیات نصب یادمان شهدای رشت دهه فجر آغاز می‌شود

پاکاری گفت: از دهه مبارک فجر تا پایان اسفند با نصب تمثال یک هزار شهید والامقام در شهرستان «رشت» با سازه‌ها و طراحی جدید، به استقبال نوروز خواهیم رفت.
کد خبر: ۴۹۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ - 24November 2021

عملیات نصب یادمان شهدای رشت دهه فجر آغاز می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در جلسه ساماندهی تابلو‌های شهدای شهرستان «رشت» اظهار داشت: در طی جلسات متعدد با توجه به اهمیت مسئله، لزوم هم اندیشی در جهت اجرای مطلوب طرح یادمان و همچنین نگاه تخصصی و اصولی در طراحی و اجرا مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های مرتبط با ساماندهی تابلو‌های شهدا تصریح کرد: بسیج سازندگی، سپاه قدس، ستاد کنگره شهدا، شهرداری رشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری مطلوبی در پیشبرد این امر داشته اند و خوشبختانه مراحله اولیه شامل طراحی سازه، بازنگری در متریال تصاویر و بازسازی گرافیکی خود تصاویر شهدا نهایی گردید و همزمان با دهه فجر امسال عملیات نصب یادمان شهدای رشت آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به موقعیت خاص جوی استان گیلان خاطرنشان کرد: در استان گیلان با توجه به رطوبت بالای هوا و بارش‌های زیاد فصلی متاسفانه همواره با آسیب پذیری فراوانی از جهت تابلو‌ها و یادمان‌های شهدا مواجه هستیم که تلاش شده است در طراحی جدید تمامی موارد اینچنینی در طرح نهایی لحاظ گردد.

پاکاری با بیان اینکه همزمان با روز شهید در ۲۲ اسفند اختتامیه طرح در شهرستان «رشت» انجام می‌شود، افزود: از دهه مبارک فجر تا پایان اسفند ماه با نصب تمثال یک هزار شهید والامقام در شهر رشت با سازه‌ها و طراحی جدید، به استقبال نوروز خواهیم رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار