استاندار البرز:

تفکر بسیجی در خدمت به اهداف والای کشور پیشتاز است

«عبداللهی» گفت: اکنون تفکر بسیجی به مدد علم، بینش، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.
کد خبر: ۴۹۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 24November 2021

تفکر بسیجی در خدمت به اهداف والای کشور پیشتاز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در دیدار با سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که به مناسبت هفته بسیج در ستاد فرماندهی سپاه البرز صورت گرفت، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در بوستان انقلاب اسلامی و به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های داوطلبانه و ایثارگرانه بسیج و سپاه پاسداران عنوان کرد: این نهاد مردمی علاوه بر ایثارگری و جانفشانی در دوران دفاع مقدس، در تمامی عرصه‌های سازندگی کشور نیز حضور پررنگی داشته است.

عبداللهی گفت: اکنون تفکر بسیجی که در فرمایش رهبر کبیر و بنیا‌ن‌گذار انقلاب اسلامی به‌عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده، به مدد علم، بینش، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.

استاندار البرز بیان داشت: امید است با یاری حق تعالی و در سایه اتحاد و انسجام بتوانیم در مسیر توسعه البرز تحول‌آفرین باشیم و موجبات رضایت مردم و ادای دین به خون پاک شهدا و امام شهدا را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها