آثار برگزیده جشنواره «ابوذر» در استان یزد انتخاب شدند

در جلسه جمع بندی کمیته داوران جشنواره «ابوذر» داوری آثار راه یافته به بخش استانی پایان یافته و آثار برگزیده انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۹۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، با برگزاری جلسه جمع بندی کمیته داوران جشنواره «ابوذر» داوری آثار راه یافته به بخش استانی پایان یافته و آثار برگزیده انتخاب شدند.

در این جلسه که با حضور «احمد پهلوانیان» رییس کمیته داوران، «داوود پاک طینت»، «امیر ترقی نژاد» و «علی امینی» داوران جشنواره به صورت حضوری و «محسن ماندگاری» دیگر داور به صورت آنلاین؛ در سالن جلسات مرکز صدا و سیمای یزد برگزار شد داوران در خصوص آثار نظرات خود را جمع بندی و برگزیدگان را انتخاب کردند.

احمد پهلوانیان در پایان این جلسه اظهار داشت: این جشنواره از لحاظ کمی دارای تعداد قابل قبولی از آثار بوده  و حضور اصحاب رسانه در این جشنواره مناسب و قابل قبول بود. در مجموع آثار از لحاظ کیفی نسبت به کمیت آن پایین‌تر بوده به نحوی که در برخی از حوزه‌ها مانند گزارش از لحاظ کمی و کیفی سطح مطلوبی وجود داشته، ولی در برخی از حوزه‌ها این سطح متفاوت بوده است.

وی در ادامه یکی از موضوعات قابل تامل جشنواره ابوذر را عدم شرکت شرکت کنندگان در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: با توجه به این که حوزه‌های جشنواره متفاوت بود، اما در برخی از بخش‌ها مانند تیتر شاهد وجود کمتر آثار بودیم که امیدواریم در دوره‌های اینده شاهد حضور پررنگ‌تر در بخش‌های دیگر نیز باشیم. پیشنهاد داوران برگزاری کارگاه‌های آموزش و مهارتی برای افزایش سطح کیفی است که می‌تواند  در دوره‌های بعدی منجر به  ارتقای سطح کیفی آثار شود.

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد به همت سازمان بسیج رسانه و با مشارکت خانه مطبوعات استان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از چهارم مهرماه آغاز به کار کرده و چهارم آذرماه در هفته بسیج با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها