همایش بزرگ شکوه اقتدار با حضور بسیجیان شهرستان «تفت» برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته پرشکوه بسیج همایش بزرگ شکوه اقتدار با حضور جمع کثیری از بسیجیان شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته پرشکوه بسیج همایش بزرگ شکوه اقتدار با حضور جمع کثیری از بسیجیان شهرستان تفت برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی محمد گلوردی» امام جمعه شهرستان تفت در این همایش با تبیین ویژگی های بسیجی اظهار داشت: بسیجی کسی است که امید به خیر از او می رود؛ مردم از شر او در امان هستند، در خدمت گذاری به مردم خسته نمی شود، دنبال تحقیق و علم است و رضایت خدا را مد نظر قرار می دهد و برایش شهرت برایش اهمیتی ندارد.

وی ادامه داد: در چهار دهه حیات انقلاب اسلامی هرجایی که نیاز بوده است، بسیج وارد عمل شده و مشکلات را حل کرده است، در دفاع مقدس، دفاع از حرم، مبارزه با فتنه گران و ضد انقلاب و در اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا، نقش آفرینی بسیجیان اثرگذار بوده است.

هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی فرزندان انقلاب است

همچنین سرهنگ «سیدمصطفی آقایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت هم در این همایش گفت: حدود ۱۹ هزار بسیجی در اقشار و رده های مختلف بسیج در شهرستان تفت فعالیت می کنند که آمار غیررسمی از این میزان بیشتر است.

سرهنگ  آقایی ادامه داد: هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی فرزندان انقلاب است که در طول انقلاب همراه مردم بودند و امروز مأموریت جدید بسیجیان برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی تصریح کرد: بسیج باید برای مصلحت مردم هدفمند و تشکیلاتی کار کند و در قالب ۹ عرصه نظیر فرماندهی و مدیریت، تعلیم و تربیت، فضای مجازی و ورزش بیش از پیش فعال شود.

آقایی در خصوص فعالیت های دوسال گذاشته گفت: انجام خوب طرح شهید سلیمانی و برگزاری ۱۴ رزمایش کمک معیشتی در شهرستان تفت، ارتقاء گردان بیت المقدس به امام علی (ع)، ارتقاء گردان الزهراء به کوثر و تشکیل گردان آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی از مهمترین اقدامات ناحیه مقاومت بسیج تفت بوده است.

در این همایش از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر که شامل بسیجیانی است که در عرصه های مختلف بهترین عملکرد را داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار