فرمانده سپاه کربلا:

مکتب و روحیه بسیجی خدمت‌رسانی به مردم است

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مکتب و روحیه بسیجی خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: امروز بزرگ‌ترین مقابله با استکبار خدمت به مردم و رفع مشکل آنان است.
کد خبر: ۴۹۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ - 24November 2021

مکتب و روحیه بسیجی خدمت رسانی به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در نمایش اقتدار بسیجیان در شهرستان قائمشهر ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اینکه مکتب بسیجی مکتب عاشورا است، اظهار داشت: ریشه مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب عاشورا است.

سردار مسلمی با بیان اینکه باید اعتقاد قلبی به آرمان و اصول انقلاب اسلامی داشته باشیم، افزود: نمی‌تواند کسی داعیه‌دار مکتب شهدا و حاج قاسم باشد و دارای تفکر بسیجی باشد، اما ولایتمداری را در عمل و رفتار نداشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا خروجی ولایتمداری را خدمت به مردم دانست و ادامه داد: دنیای اسلام امنیت و وجودش را مدیون حاج قاسم است و حاج قاسم همه وجودش را متعلق به ولایت فقیه می‌داند.

سردار مسلمی با اشاره ولایت‌پذیری محض حاج قاسم خاطرنشان کرد: حاج قاسم ذوب در ولایت بود و باید از مکتب حاج قاسم درس گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه مسئولان باید از مکتب حاج قاسم الگو بگیرند، افزود: مسئولان باید وظیفه خود را با توجه به قانونی که برای آنان تکلیف شده، انجام دهند.

سردار مسلمی با بیان اینکه برخی مسئولان ادعای ولایت دارند، اما در عمل آن را نشان نمی‌دهند، یادآور شد: در مسئله برجام اگر به حرف ولایت گوش می‌کردند، کشور دچار مشکل نمی‌شد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ گفت: بسیجی بودن صرف لباس بسیج پوشیدن و در میدان نمایش دادن نیست، بسیجی باید در عمل نشان دهد که بسیجی است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مکتب و روحیه بسیجی خدمت رسانی به مردم است، تاکید کرد: امروز بزرگترین مقابله با استکبار به فرموده رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم و رفع مشکل آنان است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه هر مسئولی در هر جایگاه و پستی باید مردم را به انقلاب امیدوار کند، آن بسیجی است، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیجی به هنگام و به اندازه عمل در میدان است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه کار برای مردم وقت و زمان ندارد، بیان کرد: مسئولان و مردم همگی باید در تقویت و صیانت از انقلاب تلاش کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه انقلاب امانت شهدا است، افزود: باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم که نسبت به انقلاب چه کردیم.

سردار مسلمی بزرگترین کار در انقلاب را خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: همگان در برابر انقلاب مسئولیت دارند و فرهنگ بسیجی یعنی در هر عرصه‌ای مشکلی پیش آمد، وارد میدان می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا عرصه و میدان بسیج را وسعت زندگی برشمرد و بیان داشت: ورود بسیج در تمامی زمینه‌ها ضرورت جامعه است.

سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه بسیجیان دلدادگان انقلاب هستند و در راه شهدا قدم برمی‌بردارند، تصریح کرد: بسیجی در هر میدانی ورود پیدا کرد تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید در عمل و رفتار فرهنگ بسیجی را نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم جامعه از فرهنگ و روحیه بسیجی داشته باشیم، دشمن نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که دشمن در تلاش برای به انحراف کشاندن نسل آینده ساز انقلاب است، گفت: امروز یکی از ماموریت‌های بسیج امیدآفرینی و ایجاد اعتماد در بین جامعه است.

به گفته فرمانده سپاه کربلا دشمن تمامی هدف خود را در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی معطوف کرده تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل قرارگاه تنظیم بازار در استان تصریح کرد: بسیج ماموریت دارد برای ثبات در بازار ورود پیدا کند و ما با نظارت و شناسایی گلوگاه‌ها، دست واسطه‌ها را قطع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه بسیج همیشه و همواره در کنار مردم و با مردم است، خاطرنشان کرد: مسئولان هم باید با مردم و در کنار مردم باشد و همیشه گوش به فرمان ولایت باشد.

سردار مسلمی با بیان اینکه مسئولان باید خود را وقف انقلاب و مردم کنند، گفت: نمی‌شود کسی مسئول در جامعه باشد، اما نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود به جنگ تمار عیار دشمن علیه انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: اگر مسئولی که به مشکلات مردم رسیدگی نکند و نسبت به نظارت‌ها مماشات کند، خیانت به انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار