مسئول کمیسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان:

بسیج حافظ انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «دهشت» گفت: مهمترین انگیزه امام خمینی (ره) از تأسیس بسیج آن بود که انقلاب اسلامی که با مشارکت و حضور گسترده مردم به پیروزی رسیده است توسط خود مردم حفظ و نگهداری شود و امروز بسیج به تمام معنا حافظ نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مرتضی دهشت» مسئول کمیسیون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان امروز در اجتماع اقتدار بسیجیان شهرستان گناباد اظهار داشت: برخی در داخل کشور هم‌صدا با سیاست‌های دشمنان، فرهنگ و تفکر بسیجی را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این جمعبندی رسیده‌اند که این نظام به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی بر انواع ترفندها و تهدیدات داخلی و خارجی غلبه کرده و به عزت، اقتدار و استقلال واقعی دست یافته است، لذا تحریم‌هایی را علیه جمهوری اسلامی اعمال کردند اما این اقدام هم مانند سایر سیاست‌های خصمانه آنان راه به جایی نمی‌برد.

مسئول کمیسیون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه آنچه باعث حفظ نظام جمهوری اسلامی و اقتدار و بالندگی آن در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌شود، فرهنگ و تفکر بسیجی است گفت: باید ضمن حفظ هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان، مراقب تهدیدات آنان علیه تفکر اصیل انقلابی باشیم.

وی بیان داشت: علت به شهادت رساندن شهید فخری‌زاده نیز این بود که این شهید با روحیه بسیجی گام‌های اساسی در تولید واکسن کرونا در داخل کشور برداشت و معاندان که تحمل این خودباوری در عرصه ملی ما را نداشتند وی را به شهادت رساندند.

دهشت ادامه داد: امروز واکسن ایرانی کرونا رتبه برتر را در جهان کسب کرده و همردیف واکسن تولیدی روسیه قرار گرفته است.

مسئول کمیسیون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی باید در مسئولان به یک باور عمومی در عرصه خدمت به مردم تبدیل شود، گفت: حرکت‌های مردمی نظیر حشدالشعبی، فاطمیون در عراق و افغانستان و سایر کشورها نظیر سوریه و یمن با الهام از فرهنگ و تفکرات بسیجی شکل گرفته است که در برابر ترفندهای دشمنان و گروه‌های تکفیری ایستادگی می‌کنند.

دهشت تأکید کرد: مهمترین انگیزه امام خمینی (ره) از تأسیس بسیج آن بود که انقلاب اسلامی که با مشارکت و حضور گسترده مردم به پیروزی رسیده است توسط خود مردم حفظ و نگهداری شود و امروز بسیج به تمام معنا حافظ نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها