رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی البرز:

نقش خانواده‌های شهدا در استحکام نظام و انقلاب ستودنی است

حجت‌الاسلام «رجبی» گفت: نقش والاي خانواده‌های شهدا، در شكل‌گيري، استحكام و پابرجا بودن نظام و انقلاب اسلامي ستودنی است.
کد خبر: ۴۹۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ - 24November 2021

نقش خانواده‌های شهدا در استحکام نظام و انقلاب ستودنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «کریم رجبی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز امروز در معیت سرهنگ «علی سلیمانی» فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با خانواده شهید «غیب‌الله عزت‌ور» در بخش چندار دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

وی خانواده‌های شهدا را مایه برکت و سربلندی ملت ایران دانست و اظهار داشت: با وجود شهدا و خانواده‌های آنان است که برکت و رحمت الهی شامل حال ما انسان‌ها شده و برماست که قدردان این عزیزان باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز افزود: شهدا مایه عظمت ایران اسلامی و رحمت، برکت و سربلندی ملت ما هستند و نقش والای خانواده‌های شهدا، در شکل‌گیری، استحکام و پابرجا بودن نظام و انقلاب اسلامی ستودنی است.

حجت‌الاسلام رجبی خانواده‌های شهدا را مظهر ایمان و تقوا خواند و تصریح کرد: تنها دلیل سربلندی ملت ما همین شهدا و خانواده‌های آنان هستند چراکه به یقین وجود این انقلاب به برکت خون هزاران شهیدی است که جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: آرامش و احساس امنیتی که امروزه بر کشور ما حکم‌فرماست ثمره خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای نیروی انتظامی است و ارج نهادن به جایگاه والای آنان و ادامه دادن راه آن‌ها وظیفه هر ایرانی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز تکریم خانواده‌های شهدا را وظیفه همه افراد جامعه دانست و گفت: خانواده‌های شهدا، ولی نعمتان ملت و الگویی برای جامعه هستند که همواره باید در مسیر خدمت‌رسانی به این خانواده‌های عظیم‌الشأن گام برداریم و آنان را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار