معاون فرهنگی بنیاد شهید قم:

منزل پدری شهید فخری زاده «خانه موزه» می‌شود

حجت الاسلام «ناظمی» از اقدام مشترک شهرداری قم و بنیاد شهید، در ایجاد «خانه موزه» در محل منزل پدری شهید فخری زاده خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 24November 2021

خانه پدری شهید فخری زاده «خانه موزه» می شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «غلامرضا ناظمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده شهید فخری زاده، اظهار داشت: با همکاری مشترک شهرداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، خانه موزه شهید فخری زاده در محل خانه پدری این شهید والامقام ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده ضایعه‌ای سنگین برای جامعه هسته‌ای و نخبگان کشور بود، اما اثر شهادت این شهید بزرگوار، از اثرات مهم علمی که در زمان حیاتش از خود بجا گذاشت، کمتر نخواهد بود.

در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج و در آستانه سالگرد شهادت شهید فخری زاده صورت گرفت، خواهر و برادر شهید، حجت الاسلام عماد، مدیر مرکز امور نخبگان حوزه‌های علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی و مدیران و اساتیدی از مرکز نخبگان حوزه و جامعه الزهرا (س) و همچنین مرکز خدمات حوزه علمیه حضور داشتند و لوح تقدیر و قرآن نفیسی به عنوان اولین هدیه به خانه موزه شهید محسن فخری زاده، تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها