فرمانده سپاه محمودآباد:

بسیجیان پرورش یافته مکتب سلیمانی هستند

«ابراهیم‌نژاد» گفت: بسیجیانی که در راه اسلام و انقلاب با خلوص نیت گام برداشتند در مکتب امام، شهدا و سردار سلیمانی‌ها پرورش یافتند.
کد خبر: ۴۹۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 24November 2021

بسیجیان پرورش یافته مکتب سلیمانی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد امروز در اجتماع اقتدار بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان افتخارش را در این دنیا بسیجی می‌داند و لباس بسیجی بر تنش است.

ابراهیم‌نژاد افزود: امام با این دستورشان و تشکیل لشکر ۲۰ میلیونی را انقلاب بیمه کرد و اکنون ۴۲ سال از این اقتدار انقلاب می‌گذرد.

فرمانده سپاه محمودآباد یکی از شاخص‌های بسیجی را ولایتمداری دانست و ادامه داد: اگر رهبری امام نبود جنگ هشت ساله با اقتدار به اتمام نمی‌رسید.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه حاج قاسم خود را سرباز ولایت می‌دانست، خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات بارز بسیجیان اخلاص و نیت پاک آنهاست.

فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: بسیجیانی که در راه اسلام و انقلاب با خلوص نیت گام برداشتند در مکتب امام، شهدا و سردار سلیمانی‌ها بودند و آن‌ها در مسجد پرورش یافتند.

 ابراهیم‌نژاد با تاکید بر اینکه مساجد سنگر اسلام هستند و باید برنامه‌ها مسجد محور باشد، گفت: رویکرد سپاه و بسیج نیز مبتنی بر مسجدمحوری است؛ چرا که شهدا و رزمندگان بسیجی از همین مسجد به شهادت و رشادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها