نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

مجهزترین سلاح‌ها در برابر اراده و ایمان بسیجیان کارایی ندارد

حجت‌الاسلام «ذاکر» ولایتمداری، بصیرت و ایمان را از شاخصه‌های اصلی بسیجیان دانست و گفت: مجهزترین سلاح‌ها در برابر اراده و ایمان بسیجیان کارایی ندارد.
کد خبر: ۴۹۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹ - 26November 2021

مجهزترین سلاح ها نیز در برابر اراده و ایمان بسیجیان کارایی ندارد

حجت‌الاسلام «سید سلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج، اظهار داشت: بسيج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاک‌ترين انسان‌ها، فداکارترين و آماده به کارترين جوانان کشور، در راه اهداف اين امت دور هم جمع شده‌اند.

وی افزود: بی‌شک حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف نظام در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

حجت‌الاسلام ذاکر، بسیج را همواره منشاء خیر و برکت در کشور خطاب کرد و ادامه داد: این تشکل مردمی شاخصه‌های فراوانی دارد که از جمله آن‌ها ولایتمداری، بصیرت و ایمان است؛ بطوری‌که مجهزترین سلاح‌ها نیز در برابر اراده و ایمان بسیجیان کارایی ندارد.

وی گفت: بسیج همان‌طوری که در هشت سال دفاع مقدس با ایثار، فداکاری و احساس مسئولیت، فرهنگ پایداری و مقاومت را به دنیا آموخت، امروز نیز در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید نقش‌آفرین باشد تا بتوانیم از مسیرهای صعب‌العبوری که گاها با آن مواجه می‌شویم، به راحتی عبور کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌افکنی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بهتر است دشمنان هزینه‌های گزاف علیه ملت ایران نکنند؛ چراکه نقشه‌های دشمن مثل همیشه نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار