مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اراک خبر داد؛

برپایی غرفه عکس یادگاری با تمثال شهید «قاسم سلیمانی» با تلاش هنرمندان بسیجی

«صحرانورد» با بیان این‌که هنرمندان بسیجی در صدد آن هستند که تولیدات و خدمات هنری را در دل مردم و اقشار ارائه کرده و تعامل مردم، هنر و هنرمندان را بیشتر کنند، گفت: یکی از اقدامات هنرمندان بسیجی، برپایی غرفه عکس یادگاری با تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۴۹۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 25November 2021

با «حاج قاسم» عکس یادگاری بگیرید«آرش صحرانورد» مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اراک، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که هنرمندان بسیجی در صدد انجام آن هستند، این است که تولیدات و خدمات هنری را در دل مردم و اقشار ارائه کرده و تعامل مردم، هنر و هنرمندان را بیشتر کنند؛ چراکه هرچیزی با هنر آمیخته شود، ماندگارتر میشود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اراک گفت: یکی از اقدامات هنرمندان بسیجی در هفته بسیج سال جاری، برپایی غرفه عکس یادگاری با تمثال سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با استقبال خوب اقشار مردم و به‌ویژه بسیجیان رو به رو شد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌صورت خودجوش از سوی بسیجیان هنرمند رقم خورد و در رزمایش بسیجیان در مصلی «بیت المقدس» شهر اراک، از بخش‌های جنبی این رزمایش بود.

صحرانورد خاطرنشان کرد: عکس‌های گرفته‌شده از طریق فضای مجازی به شرکت‌کنندگانی که با کانون ارتباط گرفته‌اند، ارسال می‌شود و قصد داریم با کمک هنرمندان بسیجی، این برنامه که خوشبختانه مورد استقبال عموم مردم نیز واقع شده است را در سایر نقاط شهر و به‌ویژه در نقاط حاشیه‌ای اراک ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار