رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

«یزد» یکی از استان‌های شاخص کشور در حوزه ایثار و شهادت است

«قاضی‌زاده هاشمی» با بیان اینکه یزد یکی از استان‌های شاخص کشور در حوزه ایثار و شهادت است، گفت: الحمدالله هم‌نظری، همدلی و هم‌جهتی بسیار خوبی در استان یزد وجود داشته و همین موضوع ظرفیت بسیار زیادی را برای توسعه امور در یزد به‌وجود آورده است.
کد خبر: ۴۹۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ - 25November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: جامعه ایثارگر جامعه‌ای پیشرو است، همان‌طور که در تاسیس انقلاب اسلامی و حفاظت از آن پیشرو بوده است و همچنان نیز پیشرو است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه سفر به استان یزد پنجمین سفر استانی وی در مدت فعالیتش در بنیاد شهید است، افزود: یکی از اهداف این سفرها، حضور در استان‌ها برای رفع مشکلاتی است که در استان قابل حل نیست.

«قاضی‌زاده هاشمی» با بیان اینکه سرکشی از اقدامات، پروژه‌ها و عملکردها، یکی دیگر از اهدافی است که این سفرها دنبال می‌کنند، گفت: آشنایی با مسائل مختلف مرتبط با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های استان‌ها، یکی دیگر از مواردی است که در سفرهای استانی دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران محوریت فعالیت‌های مربوط به شهدا و ایثارگران را دارد؛ اما تنها دستگاه متولی این امر نیست، عنوان کرد: هر هفته ما با چند تشکل مرتبط با امور ایثارگران در استان‌های مختلف به‌صورت ویدئو کنفرانسی ارتباط داریم و مسائل و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

«قاضی‌زاده هاشمی» با بیان اینکه یزد یکی از استان‌های شاخص کشور در حوزه ایثار و شهادت است، عنوان کرد: الحمدالله هم‌نظری، همدلی و هم‌جهتی بسیار خوبی در استان یزد وجود داشته و همین موضوع ظرفیت بسیار زیادی را برای توسعه امور در یزد به‌وجود آورده است.

انتهای پیام/

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار